Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Någon mer som ska slänga ett getöga på Frölunda-HIV?
Kommer se skumt ut med Fröberg och Martinsson
Svartvadet skrev:Första 10 ganska klara till HIV, rappare med allt. Tycker att Kinvall och Emil Johansson ser bra ut i HV, annars ganska... intetsägande. Skrämmer inte direkt.
Martinsson utvisning, för att han inte är med i defensiven. Standard för honom.
Hur Fröberg ska kunna leda en toppkedja och ett PP - det är en gåta för mig. Händer absolut nada. Inte undra på att Evert inte ville erbjuda honom en sådan roll hos oss.
StenhårtSlagskott skrev:Martinsson, Fröberg och Holmström får en stor kaka av HVs budget. Tror inte de kommer leverera som förväntat.
vlk skrev:Inte bara vi som förlorar mot IKO....
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Baker skrev:Stor oro på LHCs forum. Tre träningsmatcher tre torsk och noll gjorda mål.
Varanen skrev:Skönt att se att vår förlust mot LHC var mot ett verkligt bra lag. HV leder komfortabla 5-0 efter halva tredje.
PutteA skrev:10-0 efter två
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
smashinlovely skrev:PutteA skrev:10-0 efter två
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
12-0... mot samma lag vi vann med 3-2 mot, på nåder.
känns som rekordsiffror
Svartvadet skrev:Björklöven - KHK 0-1 efter första.
Skotten? 13-1
Den var inte snygg.Härmapan skrev:Kollar Frölunda saik när Lasu hoppar in en tackling i huvudet på en saik-spelare.
Den är 10 gånger värre än den knuff som Rahimi delade ut och åkte för härförleden...
Men här blev det ingenting (trots att saikaren fick bryta matchen - vilket ju inte ska spela någon roll men ändå tenderar att göra det...)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster