Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
bratsson skrev:Eller 3 nya backar totalt?
Peter Andersson är borta länge/hela säsongen?
Eller får Bodie och Högberg flytta på sig?
Person skrev:bratsson skrev:Eller 3 nya backar totalt?
Peter Andersson är borta länge/hela säsongen?
Eller får Bodie och Högberg flytta på sig?
Hade ju varit en dröm om både Bodie och Högberg försvann.
Stupet skrev:Idag går visst vår gamla finne in i Skellefteås trupp. Känns lite vemodigt att se honom i en annan klubb. Han hade fortfarande behövts här som läget är nu.
Sen har du ju Pilar/Netik på andra sidan så jag vet inte när jag tänker eftervlk skrev:Det gäller att vi lyckas bli av med några dyra surdegar också...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
bratsson skrev:Sen har du ju Pilar/Netik på andra sidan så jag vet inte när jag tänker eftervlk skrev:Det gäller att vi lyckas bli av med några dyra surdegar också...
Jag tog Hv71 som exempel att dom värvade dyrt och det gick bra, men sedan kom jag på att Växjö har värvat dyrt längre tillbaks men blev inte så bra då.vlk skrev:bratsson skrev:Sen har du ju Pilar/Netik på andra sidan så jag vet inte när jag tänker eftervlk skrev:Det gäller att vi lyckas bli av med några dyra surdegar också...
Nu hänger jag inte riktigt med...
Jag tog Hv71 som exempel att dom värvade dyrt och det gick bra, men sedan kom jag på att Växjö har värvat dyrt längre tillbaks men blev inte så bra då.[/quote]bratsson skrev:vlk skrev:Sen har du ju Pilar/Netik på andra sidan så jag vet inte när jag tänker efterbratsson skrev:[quote="vlk"]Det gäller att vi lyckas bli av med några dyra surdegar också...
Nu hänger jag inte riktigt med...
Fel tråd VLKvlk skrev:Men andren är seg i sidledsförflyttningen
bratsson skrev:Fel tråd VLKvlk skrev:Men andren är seg i sidledsförflyttningen
Kan hända även den bästa... Men gör det i nästa match också då vi verkar vinna dåvlk skrev:bratsson skrev:Fel tråd VLKvlk skrev:Men andren är seg i sidledsförflyttningen
Såg det, bugar mig i skam
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 9 gäster