Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
StenhårtSlagskott skrev:Vilken målvakt handlar det om på min hockey?
Kan nog bero på att nya finnebacken är skadad och att man vill kolla skadan innan man går ut med nyheten.
PutteA skrev:Salak är väl ledig med? Johan G har ju ingen rolig stats i Mannheim.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Göran-Håkan skrev:I de fall där spelaren inte har signat med någon ny klubb bör hela lönekostnaden ligga kvar antar jag?
Då kör vi ett byte....Svartvadet skrev:Smakar gött med Finne! Dessutom en VÄLDIGT skicklig back av den "typ" vi saknar.
3-4 finnar bör vara minimum, varje säsong. Sisun är viktig.
bratsson skrev:Då kör vi ett byte....Svartvadet skrev:Smakar gött med Finne! Dessutom en VÄLDIGT skicklig back av den "typ" vi saknar.
Leskinen - Gynge
3 finnar klara
Går det vara långsammare än Gynge?StenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Då kör vi ett byte....Svartvadet skrev:Smakar gött med Finne! Dessutom en VÄLDIGT skicklig back av den "typ" vi saknar.
Leskinen - Gynge
3 finnar klara
Har du sett Leskinen spela? Gynge jobbar och sliter och skapa skottlägen och målar ibland. Leskinen är långsammare än Tony Mårtensson nuvarande form.
Ja Peter Andersson verkar vara borta länge då dom inte lyckas få honom hel (enligt minhockey.se).Flamma skrev:Jag vill även ha in Mathew Maione som det ryktats om!
Någon som vet nått?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 1 gäst