Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Ja, Holmerg är en häftig spelare. Särskilt nu när han förbättrat balansen. Man vinner inga matcher genom att ligga och slicka isen. Självklart ska vi behålla honom även om målsinnet måste vara i klass med Gärys.
StenhårtSlagskott skrev:Angående Holmberg tycker inte jag det finns någon anledning att skicka honom. Växjö behöver några av den typ som inte kostar så mycket men ändå leverar SHLhockey. Just den åldern han är i nu är ganska svår. Ofta kommer man in som yngre får några chanser, och spela lite i några matcher. Carnbäck, röndbjerg och Holmberg har alla visat framfötterna för att sedan haft svårt att leverar en jämn nivå.
Nu tycker jag inte Holmberg varit dålig men hade varit bra om han gjort några fler poäng tex öppet mål mot Färjestad igår.
Vi behöver några spelare som inte är så bra att de sticker utomlands men ändå är mycket hockey per krona.
Person skrev:Jag både hoppas och tror det. Det blir inte tydligare markeringar än att plocka bort hans A, inte låta han spela PP eller BP och sitta som sjundeback. Frågan är om Evertsson kommer använda de pengarna som frigörs till att plocka in ytterligare en back eller om det blir en forward. För något kommer tillkomma innan februari, det vågar jag nästan ta gift på.
Towen skrev:Ni är medvetna om att #10 Kris VERSTEEG är ledig? Snittade en pinne per game i både serie- och slutspel. Försvann lite mot Luleå, men jag hade inte blivit ledsen. En artist intill EP..
Flamma skrev:Vill bara nämna en spelare som lyste i färjestad matchen senast. LUDVIG NILSSON! Kanonbra!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster