Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
DeLarge skrev:https://www.youtube.com/watch?v=KsloUzWW5us
Fasth imål, Markusson och Rosén målskyttar....Dom tre musketörerna
... men Lillis Lundh tror Robert heter Johan
vlk skrev:Herregud , det är så dåligt att jag får Malmövibbar
Stupet skrev:Så in i helvete dåligt. Med detta spelet så blir det som mot Malmö förra året. Och blir det så så är det en ordentlig jävla flopp med tanke på hur bra lag vi har.
vlk skrev:Robert Rosen och rasmusen fy fan så dåliga.
Baker skrev:Riktigt uselt med Brynäs alla skador. Ser bara uppgivet ut, vänder aldrig detta
vlk skrev:Hahahaha, ridå ner....
Varanen skrev:Vi klarar inte av spelare/lag som krigar.
vlk skrev:Tror knappt vi klarar Brynäs , vi är inget krigarlag...tyvärr.
Varanen skrev:- RR gillar inte slutspel, alternativt långa säsonger.
- Fasths vinnarskalle handlar mest om att han är sur och tvär. Vad har han VUNNIT?
- Pettersson är inte fokuserad i slutspelet. Hänt något på det personliga planet eller bara trött efter en lång och omtumlande säsong?
.
Tur man inte var med i det gänget [emoji28][emoji8]DeLarge skrev:Lucka tre. Roliga kommentarer efter förlusten mot Brynäs i slutspelet 2018.vlk skrev:Herregud , det är så dåligt att jag får MalmövibbarStupet skrev:Så in i helvete dåligt. Med detta spelet så blir det som mot Malmö förra året. Och blir det så så är det en ordentlig jävla flopp med tanke på hur bra lag vi har.vlk skrev:Robert Rosen och rasmusen fy fan så dåliga.Baker skrev:Riktigt uselt med Brynäs alla skador. Ser bara uppgivet ut, vänder aldrig dettavlk skrev:Hahahaha, ridå ner....Varanen skrev:Vi klarar inte av spelare/lag som krigar.vlk skrev:Tror knappt vi klarar Brynäs , vi är inget krigarlag...tyvärr.Varanen skrev:- RR gillar inte slutspel, alternativt långa säsonger.
- Fasths vinnarskalle handlar mest om att han är sur och tvär. Vad har han VUNNIT?
- Pettersson är inte fokuserad i slutspelet. Hänt något på det personliga planet eller bara trött efter en lång och omtumlande säsong?
.
DeLarge skrev:Ja, det är alltid kul att läsa kommenterar från impulsiva individer som drar slutsatser efter en match
vlk skrev:DeLarge skrev:Ja, det är alltid kul att läsa kommenterar från impulsiva individer som drar slutsatser efter en match
Älskar dom som lever på att gräva i andras känsloyttringar och som aldrig säger ett pip själva, aldrig har en åsikt eller känsla för något. Fortsätt gräv och fortsätt växa genom att förlöjliga oss mer impulsiva, vi som har åsikter om än inte alltid rätta. Bara du mår bra av det. Jag skiter i vilket. Jag vet att en del måste växa på andras bekostnad. Så fungerar en del.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
DeLarge skrev:vlk skrev:DeLarge skrev:Ja, det är alltid kul att läsa kommenterar från impulsiva individer som drar slutsatser efter en match
Älskar dom som lever på att gräva i andras känsloyttringar och som aldrig säger ett pip själva, aldrig har en åsikt eller känsla för något. Fortsätt gräv och fortsätt växa genom att förlöjliga oss mer impulsiva, vi som har åsikter om än inte alltid rätta. Bara du mår bra av det. Jag skiter i vilket. Jag vet att en del måste växa på andras bekostnad. Så fungerar en del.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Satan i gatan! Du måste ju förstå baktanken med inlägget? Om du inte inser att jag grävde för att hitta något kul att lägga upp i tråden så bör du kanske inte pröva internet.
Varakas [emoji3590]DeLarge skrev:#7 Alexander Johanssons extremt märkliga mål i övertid mot Färjestad säsongen 13/14 (Semi-final)
https://www.youtube.com/watch?v=0AzQSphoZ88
DeLarge skrev:#7 Alexander Johanssons extremt märkliga mål i övertid mot Färjestad säsongen 13/14 (Semi-final)
https://www.youtube.com/watch?v=0AzQSphoZ88
smashinlovely skrev:Lucka 8
Tidernas värvning?
Att som nykomling i näst högsta ligan värva in en kanadensare med över 700 nhl matcher i bagaget var overkligt bra 2003.
Shjon Podein till Växjö landade som en bomb och bättre PR kunde Lakers knappast få.
Rykten har gjort gällande att diverse problem med valutaomvandling var inblandat i succén men uppenbarligen var inte pengar det viktigaste när även förlängning gjordes till säsongen efter.
Ja en sådan tjurskalle skulle behövas i dagens lag.....smashinlovely skrev:Lucka 10
När Lassila tröttnade på Ledin.
Det är så fel på så många sätt, men tillfredsställelsen när Teemu Lassila till slut tröttnade på att ha Ledin i knät varje avblåsning utan åtgärd från domarna var extremt befriande.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst