Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Absolut. Och på tal om ingenting så undrar jag lite över den här frågan SMP/Minhockey ställer till Cederqvist:
- Du var tidigare under säsongen utlånad till Almtuna, känner du att du har fått ett skjut av det?
Fått ett skjut? Vad frågar de om egentligen?
Varanen skrev:Absolut. Och på tal om ingenting så undrar jag lite över den här frågan SMP/Minhockey ställer till Cederqvist:
- Du var tidigare under säsongen utlånad till Almtuna, känner du att du har fått ett skjut av det?
Fått ett skjut? Vad frågar de om egentligen?
StenhårtSlagskott skrev:Tycker nästan det är värre om han inte fått ett skjut i Almtuna nu när vi nästan antagit det.
Vad som inte framgår ännu är vad Cederqvist faktiskt svarade?
Varanen skrev:Det är till och med mer förvirrande än så. Skjutet ska han ha fått i Uppsala.
Kloker skrev:En sak som jag reagerade på i förra matchen var Sams agerande i båset. Jag hoppas att Sam har anammat sitt tänk när det ska tas timeout. Det är flera matcher som jag-/vi har påpekat att timeouten har kommit alldeles för sent. Jag menar inte att det var matchavgörande (?) men jag skulle vilja se det oftare, att man agerar direkt när man ser att det börja darras på manschetten.
Faktiskt ett friskhetstecken.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster