vlk skrev:Victor andren är en annan
Ojojoj, jag ändrar till tre-fyra. Någon till så börjar VLH närma sig KHK-klass
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Victor andren är en annan
Kloker skrev:Kunde du inte snott ihop ALLA produkterna på samma gång?
Kloker skrev:Kunde du inte snott ihop ALLA produkterna på samma gång?
Baker skrev:Kloker skrev:Kunde du inte snott ihop ALLA produkterna på samma gång?
Skulle bli ett allt för långt inlägg!! Vad har dessa pajkar gemensamt? Har inte VLH som moderklubb. Inget måste så klart men över tid är det vore det nog till fördel.
vlk skrev:Calle Rosén
Primeau skrev:Jag fattar att det är komplext och att allt så klart inte bara är Lakers fel, att spelaren själv måste ha både förmågan och viljan. Men ändå: jag hävdar med bestämdhet att det kommit fram väldigt få spelare som har lyckats etablera sig i landets högsta liga, VLH har trots allt under ganska många år tillhört den absoluta toppen av först HA och sedan SHL. Nu är man på dekis, men tillhör än så länge SHL. I min värld borde det vara mer attraktivt att vara ett bottengäng i SHL än ett topplag i HA, men jag kanske har fel? Dahlén valde spel i Timrå, och det finns fler exempel på att SHL kanske inte alltid är bästa alternativet för en spelares utveckling.
Det tar tid för en organisation att sätta sig, detta har jag hört 500 ggr nu. Men deadline där är passerad för länge sedan, och frågan ligger kvar och skaver: varför kommer det inte fram några egna talanger?
PutteA skrev:Alla sportchefer samlade i USA. Många scoutar ev nyförvärv. Jag hoppas Evertsson också är där och är aktiv?
https://hockeynews.se/articles/11948/
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
StenhårtSlagskott skrev:Växjö Lakers har ju poängrekord för junior i SHL och det stå sig ett bra tag så länge in serien utökas med massa extra låg.
Primeau skrev:Ursäkta, men jag hoppas inte att någon på fullaste allvar anser att Elias P är ett bra exempel på hur förträfflig Lakers j-verksamhet är...?
Varanen skrev:Jag trodde vi alla var överens i den här frågan.
Alla med någon koppling till VLH är egna produkter. Inklusive Melart. Vi har lärt honom allt han kan.
Primeau skrev:Ursäkta, men jag hoppas inte att någon på fullaste allvar anser att Elias P är ett bra exempel på hur förträfflig Lakers j-verksamhet är...?
vlk skrev:Primeau skrev:Ursäkta, men jag hoppas inte att någon på fullaste allvar anser att Elias P är ett bra exempel på hur förträfflig Lakers j-verksamhet är...?
Det kan jag hålla med om, men glöm inte räkna bort de andra lagens största talanger som kommer till dom i 18-19 års åldern. Bara så jämförelser blir rättvisa.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Härmapan skrev:Ingen säger väl att allt är frid och fröjd och att allt är perfekt - men kan väl få sätta saker i perspektiv och jämföra med andra lag!
Eller förresten, jag gör dom du och håller med istället!
Precis allt är bajs, ingenting är bra och har aldrig varit det heller! Det finns absolut ingenting att hoppas på eller glädjas över och ingen möjlighet till ljusning! Det är totalt jävla tokkört!
Kollektivt självmord känns som det enda rimliga!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster