Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Gyngiläinen - the artist formerly known as Gynge - ska givetvis INTE sova dåligt någon natt. Vi håller på våra krigare i vått och torrt.
Jag missade första perioden.
Svartvadet skrev:Det är alltid så med idrott, på något vänster. Vi spelade bra mot DIF, men det var absolut inte någon 5-0 match. Lika lite som det var 0-4 idag.
Hade Gynge satt iaf ett (vilket är rimligt sett till lägen) och sedan ett mål till (Lundbergs avslut i 3-mot-1 var ingen höjdare med mitt i magen) - då hade matchen varit helt annorlunda. Kanske fortfarande en förlust, men tongången hade varit annan.
Pucken är platt, bollen är rund. Jag tar hellre en förlust med 0-4 mot Frölunda på bortaplan, med detta spelet, än en knapp förlust (som förra gången mot dem borta) med dåligt spel och noll vilja.
Topp-6 vore sjukt, det tror jag alla fattar vid denna tidpunkten. Dock tror jag I-N-G-E-N vill möta oss i ett Slutspel, om det så är via play-in. Känslan är att vi kan slå alla lag, alla dar. Spelar vi på topp, så matchar få lag det vi har. Skulle t.om. sticka ut hakan och säga att: Jag tror vi har en rimligt chans mot Frölunda i en bäst av sju. Faktiskt. Om vi löser play-in osv, så är känslan av att vara underdogs helt fantastisk - glöm inte det!
Var det inte folk som ville byta Sam Hallam med Robertsson?Varanen skrev:IKO slog väntat Sveriges sämsta lagbygge med 3-2 efter straffar. LIF slog BIF i The Battle of the Culturehuggers.
Resultaten går med oss.
Varanen skrev:Resultaten går med oss.
Varanen skrev:IKO slog väntat Sveriges sämsta lagbygge med 3-2 efter straffar. LIF slog BIF i The Battle of the Culturehuggers.
Resultaten går med oss.
Kloker skrev:Varanen skrev:Resultaten går med oss.
Men inte vår offensiva hockey-/krona. Och det är för jävla tråkigt. Hur förklarar man det?
Towen skrev:I somras hette det i en samlad presskår att föregående säsongs måltorka skulle vara ett minne blott i år - "En frejdig, kreativ, bred, mångfacetterad och målkåt offensiv" - ungefär.
Japp.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster