Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tror han gjorde det enbart för han var osäkerSvartvadet skrev:Håller inte med dig där Bratsson.
Gynge gör helt rätt. Rutinerat att ta emot och lägga till rätta - det går att missa där också. Tro det eller ej.
Ja det blev mål men en sådan som Gynge av alla borde kunna dra till direkt. Men han som övriga laget är osäkra. Ingen instinkt.... Inte resoluta osv osvStenhårtSlagskott skrev:Kvittar väl om man stoppar den eller inte. Det viktigaste i hockey är att få pucken över linjen. Hur det sker spelar väl mindre roll?
bratsson skrev:Ja det blev mål men en sådan som Gynge av alla borde kunna dra till direkt. Men han som övriga laget är osäkra. Ingen instinkt.... Inte resoluta osv osvStenhårtSlagskott skrev:Kvittar väl om man stoppar den eller inte. Det viktigaste i hockey är att få pucken över linjen. Hur det sker spelar väl mindre roll?
bratsson skrev:Ja det blev mål men en sådan som Gynge av alla borde kunna dra till direkt. Men han som övriga laget är osäkra. Ingen instinkt.... Inte resoluta osv osvStenhårtSlagskott skrev:Kvittar väl om man stoppar den eller inte. Det viktigaste i hockey är att få pucken över linjen. Hur det sker spelar väl mindre roll?
Rätt och rätt... Bara en fundering från min sidaStenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Ja det blev mål men en sådan som Gynge av alla borde kunna dra till direkt. Men han som övriga laget är osäkra. Ingen instinkt.... Inte resoluta osv osvStenhårtSlagskott skrev:Kvittar väl om man stoppar den eller inte. Det viktigaste i hockey är att få pucken över linjen. Hur det sker spelar väl mindre roll?
Visst kan du ha rätt i det. Men det finns lägen man kan dra direkt och när man inte behöver.
Holmberg - jävligt bra idag!
Sura-pelle skrev:FY FAN säger jag bara..
Kloker skrev:Jag tycker inte om när Sam, och det är inte första gången, säger att VLH kan kicka mig om dom vill men jag har jobb kring hörnet.
Oprofessionellt och jävligt tyket. Fila på munlädret.
bratsson skrev:Om jag får vara lite mer negativ så hade vi otrolig tur på 2 av målen så 1-1 och kanske förlust i OT på det.
Kloker skrev:Jag tycker inte om när Sam, och det är inte första gången, säger att VLH kan kicka mig om dom vill men jag har jobb kring hörnet.
Oprofessionellt och jävligt tyket. Fila på munlädret.
bratsson skrev:En sak som slog mig..... Vad sjutton gjorde Koivisto bakom motståndarens mål och forcheckade? Tröttnade han på våra "lata" forwards?
Baker skrev:Har jag fel men blev inte JFK bänkad i går? Det han spelade var helt anonymt.
PutteA skrev:Baker skrev:Har jag fel men blev inte JFK bänkad i går? Det han spelade var helt anonymt.
Tycker han har varit anonym sedan han kom till Lakers.
Visst är det så, ingen har genom åren spelat så uselt i förhållande till de chanser man fått. Trodde mycket på honom men måste vara en av Everts sämsta värvningar genom alla år.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster