Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Börjar bra tills vi tar första utvisningen, sen rasar vi fullständigt, tappar allt eget spel. Örebro vinner alla tek, alla närkamper, alla 50/50 situationer. Varför?????
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
PutteA skrev:Som jag sa vi började bra, vilket innebär att vi vann tekningarna också. Men även du är väl kapabel att se hur vi agerar efter utvisningarna??
vlk skrev:PutteA skrev:Som jag sa vi började bra, vilket innebär att vi vann tekningarna också. Men även du är väl kapabel att se hur vi agerar efter utvisningarna??
Allt offensivt spel rasat ihop
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ingen energi och då har inte ens 2a perioden börjatPutteA skrev:vlk skrev:PutteA skrev:Som jag sa vi började bra, vilket innebär att vi vann tekningarna också. Men även du är väl kapabel att se hur vi agerar efter utvisningarna??
Allt offensivt spel rasat ihop
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Precis!!!
Som det har varit i varenda jävla match senaste tiden.
PutteA skrev:Som jag sa vi började bra, vilket innebär att vi vann tekningarna också. Men även du är väl kapabel att se hur vi agerar efter utvisningarna??
smashinlovely skrev:Shinnimin haha, en sån man hatar att möta onekligen
men utvisningen va ju inget att diskutera.
Sen rätt kul att man inte vet att man får handpassa i egen zon i örebro.
Härmapan skrev:smashinlovely skrev:Shinnimin haha, en sån man hatar att möta onekligen
men utvisningen va ju inget att diskutera.
Sen rätt kul att man inte vet att man får handpassa i egen zon i örebro.
Tycker inte att någon av utvisningarna varit direkt solklar (vare sig våra eller Örebros) men de har fått 4 och vi 2 så dom kanske inte ska skrika sig hesa över orättvisorna som drabbar dem...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster