Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kloker skrev:Vad ska JFK göra tycker du förutom att tanka kontot?
StenhårtSlagskott skrev:Så olika man kan se det. Själv tycker jag det är intressantaste säsongen sedan säsongen då VLH tog sin första SHL-serieseger.
Tycker truppen ser bra ut på pappret. Är väl fjärde där Karlström och framförallt sylvegård känns lite tunna. Men med Lundberg i form litar jag på att han styr upp den trion.
vlk skrev:StenhårtSlagskott skrev:Så olika man kan se det. Själv tycker jag det är intressantaste säsongen sedan säsongen då VLH tog sin första SHL-serieseger.
Tycker truppen ser bra ut på pappret. Är väl fjärde där Karlström och framförallt sylvegård känns lite tunna. Men med Lundberg i form litar jag på att han styr upp den trion.
På vilket sätt känns 10-14 starka ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:StenhårtSlagskott skrev:Så olika man kan se det. Själv tycker jag det är intressantaste säsongen sedan säsongen då VLH tog sin första SHL-serieseger.
På vilket sätt känns 10-14 starka ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Sa inte att de var starka?
14 är en bra spelare. Vi har både sett det tidigare och i har sett det iår. Bra ålder som fortfarande vill framåt. En mycket bra värvning även om man vill se mer av 14 såklart.
10 var jag lite mer tveksam till nära alla skrek Gynge på försäsongen. Driver inte lika mycket spel och ingen bra ålder
Med det sagt en målskytt och när om det lossnar så kan det lossna ordentligt. Men skapar skott i bra lägen men gör inte mål just nu, tyvärr
Overkill skrev:Sylvegård har ju klubbteknik som en kärring! Gynge är en sniper så helt plötsligt så gör han mål.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster