Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Person skrev:Nu match, denna gång mot Leksand som ligger på kvalplats inför matchen. Rahimi är troligtvis med medan Lundberg och Micflikier fattas det beslut om imorgon (matchdag). JFK och Davidsson är fortsatt skadade, samt Andersson som troligtvis är borta säsongen ut. Kommer varken Lundberg eller Micflikier till spel så går vi med fyra tänkta spets/meriterade forwards kort.
Hallam säger att Thomasson är nära till hands att isåfall få speltid. Kul! Frågan är hur de tänkt formera laget imorgon. Jag hade gärna sett följande:
Shinnimin-Horak-Gynge
Thomasson-Pettersson-Bailey
Nilsson-Josefsson-Holmberg
Cederqvist-Karlström-Sylvegård
Fjärde känns väldigt valpig men ser samtidigt inte hur vi ska kunna ställa upp utan en valpig kedja imorgon.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
vlk skrev:Person skrev:Nu match, denna gång mot Leksand som ligger på kvalplats inför matchen. Rahimi är troligtvis med medan Lundberg och Micflikier fattas det beslut om imorgon (matchdag). JFK och Davidsson är fortsatt skadade, samt Andersson som troligtvis är borta säsongen ut. Kommer varken Lundberg eller Micflikier till spel så går vi med fyra tänkta spets/meriterade forwards kort.
Hallam säger att Thomasson är nära till hands att isåfall få speltid. Kul! Frågan är hur de tänkt formera laget imorgon. Jag hade gärna sett följande:
Shinnimin-Horak-Gynge
Thomasson-Pettersson-Bailey
Nilsson-Josefsson-Holmberg
Cederqvist-Karlström-Sylvegård
Fjärde känns väldigt valpig men ser samtidigt inte hur vi ska kunna ställa upp utan en valpig kedja imorgon.
Vi får sätta vår tro till josens Lina
Person skrev:Sant till viss del. Men jag ser hellre Pettersson och Gynge vid offensiva tek än defensiva. Josen, Lundberg och Horak kan inte jämnt vara på isen.
Stor och stark också va?Svartvadet skrev:Tror Paulsson kan göra det riktigt bra idag, faktiskt! Rutinerad, hungrig, ingen press på sig alls. Bådar gott.
Svartvadet skrev:Tror Paulsson kan göra det riktigt bra idag, faktiskt! Rutinerad, hungrig, ingen press på sig alls. Bådar gott.
Person skrev:Micflikier kommer till spel, så även Rahimi. Men tycker synd om Cederqvist, vad ska krävas för att han ska få spela? Jag ser ju iaf hellre honom än Sylvegård.
StenhårtSlagskott skrev:Person skrev:Micflikier kommer till spel, så även Rahimi. Men tycker synd om Cederqvist, vad ska krävas för att han ska få spela? Jag ser ju iaf hellre honom än Sylvegård.
Tycker inte Cederqvist varit så bra senaste. Holmberg däremot förtjänar lite mer istid.
Towen skrev:PAULSSON in känns spännande. På den här nivån: Rutin. Vinnare. Poängmakare. Frågetecknet är väl hur bra grundtränad den 36-åriga kroppen är. Hur snabbt kommer han in i matchtempo? Har han något klipp kvar? Två divisioner ner kan du leva och briljera på superior talang. Det gör du inte i vår division. Bara hoppas det är ett genetiskt praktexemplar.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 3 gäster