Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Robin Kovacs till Örebro..... mitt under säsong? Den är skum?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
PutteA skrev:Robin Kovacs till Örebro..... mitt under säsong? Den är skum?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
västrastå skrev:Helvete att Bock exploderar nu.. surt
Svartvadet skrev:Det man ska komma ihåg också, är att det är en lagsport. För stora egon är aldrig bra för dynamiken.
Ta Malte Strömwall, Klasen, Omark och Mario Kempe t.ex. Ingen har vunnit ett skit.
Omark har ett VM-guld där han satt på bänken/läktaren, alltså ovärdig medaljen i princip. Annars har de andra vunnit NOLL. Nada.
De sätter alltid jaget framför laget, vilket aldrig kommer fungera.
Svartvadet skrev:Det man ska komma ihåg också, är att det är en lagsport. För stora egon är aldrig bra för dynamiken.
Ta Malte Strömwall, Klasen, Omark och Mario Kempe t.ex. Ingen har vunnit ett skit.
Omark har ett VM-guld där han satt på bänken/läktaren, alltså ovärdig medaljen i princip. Annars har de andra vunnit NOLL. Nada.
De sätter alltid jaget framför laget, vilket aldrig kommer fungera.
Person skrev:Enligt vem? Folk på forumet? Hittar inga källor på det när jag söker på det. Är det från forumet är jag väldigt skeptisk, Calof och Gynge var ju ”på G/klara” i ett par månader under sommaren enligt deras källor då...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person skrev:Tänkte bara att när du skrev ”på väg” att det fanns substans i det och inte taget från ingenstans.
Borde vara enkelt att kringgå detta stopp, signa nu men datera till dåtidTowen skrev:Linus KLASEN tillbaka. Lite kul oavsett scooterstämpeln. Trollgubbar växer inte på träd i dessa dagar. Hoppas det spårrar RR till lite artisteri också.
@vlk -> Sanny säger (lyssna alltid på Sanny ) att det handlar om avtal redan signade före värvningsstoppet, som klubbarna släpper sporadiskt de närmsta veckorna.
Towen skrev:@vlk -> Du menar att göra en ice diving? Är det inte penalty på det?
Juridiken är inte min starka sida. Men jag föreställer mig en tredje (minst) vidimerande part här (t ex försäkringsbolag, Skatteverket, FK, ligarepresentant etc.) som skulle behöva övertalas till "att ta en 2:a" för laget.. Nog inte så enkelt som det låter.
Har vi så höga krav på våra topp-linor. De vi hade där mer än halva säsongen var mest överbetalda föredettingar samt Ludvig Nilsson.Person skrev:Ja det är dem. Dock finns det risk för att de överbetalat. Han har egentligen bara en riktigt bra säsong. En vän till mig som håller på Luleå ville gärna se att han stannade, men att han då bör spela i tredjekedjan. I Örebro är han nog tänkt för topp 2-kedjorna och där vetifan om han ska vara. Jag hade också gärna sett honom hos oss men inte i topp 2-kedjorna.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst