Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Aleks skrev:Man blir mörkrädd! Det som är jobbigast är inte den misslyckade säsongen utan att nästa säsong redan kan vara förstörd. Då kommer vi ryka, det är en sak som är säkert. Vår "spets" som är så trubbig att den inte ens levererat i knattegruppen sitter på dyra kontrakt. Jag är ganska säker på att de är kvar nästa år också, det enda man kan be om är att Rosén kommer och tar med sig någon mirakelmedecin så att Gynge och JFK kan hitta nätmaskorna.
Två alternativ inför nästa säsong
1. Ha kvar kontrakterade "spetsen" och riskera att åka ur
2. Köpa ur "spetsen" och sedan använda en lägre budget för att bygga ett riktigt LAG igen.
PutteA skrev:Oskarshamn och Leksand måste på de sista 13 omgångarna öka sitt snitt till över 1 poäng per match för att nå våra 50p. Samtidigt som vi inte får ta mer poäng. Jag vill nog påstå att vi inte behöver oroa oss för kval. Däremot tror jag det är färdigspelat efter omg 52.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Varanen skrev:Horáks kedja var anskrämlig. De var inne på de två första baklängesmålen, vilket satte loserstämningen direkt. Efter det klarade vi av att spela jämnt med lika många på isen (om man bortser målet i tom kasse). Men det är så dags då.
Tyvärr måste vi fortsätta förändra eftersom vissa enheter är totalt skit. Som exempelvis Horak, Bailey, Gyngiläinen. Horák måste ha två yttrar som kan spela.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster