Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Primeau skrev:Sant, men skillnaden nu är att IKO har spelat upp sig allt eftersom, dom gjorde t ex en bra match senast mot Malmö. Växjö däremot ser om möjligt ännu flatare ut än tidigare, inte ens Shinnimin är på hugget längre. Alla ser handlingsförlamade ut, inför varje match är det någon ny spelare som rabblar floskler i stil med ”Det är slutspelshockey som gäller nu”, ”Vi ska vinna kampmomenten”, Vi måste attackera mer”, ”Vi ska avsluta snyggt” osv osv. Sen händer ingenting, det ser exakt lika idéfattigt och konturlöst ut som i matchen innan.
Varanen skrev:Floskler och idrott hör ihop. Vad ska han säga?
- "Högberg är svagare än min brorsdotter."
- "Vore trevligt om målvakterna kunde rädda ett skott i SH åtminstone var 5:e match."
Det vore inte professionellt. Vad är det som får er att tro laget helt plötsligt kan trycka på en knapp och spela som Edmonton i början av 80-talet? Laget har visat sig vara otroligt sunkigt. Det största problemet är att lagets identitet inte speglat den verkliga kapaciteten. Tyckte mig dock skönja tecken på att de började köpa "slamkrypar"-identiteten i matchen mot Dif. Hoppas jag har rätt. Alla kan jobba hårt även om man är dålig på sporten.
vlk skrev:Jag tycker det är grymt störande att det inte kommer några uppdateringar från Lakers om hur det är med Forsbacka och Davidsson. Pissdåligt rent ut sagt, svagt mot fans och sponsorer.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Engström gick inte ihop med Shinnimin efter tacklingen och drog.Svartvadet skrev:vlk skrev:Jag tycker det är grymt störande att det inte kommer några uppdateringar från Lakers om hur det är med Forsbacka och Davidsson. Pissdåligt rent ut sagt, svagt mot fans och sponsorer.
Det är för att det inte handlar om skador kanske? Det har ju hänt något, där de har varit involverade och blivit avstängda. JFK spelade senast 9/1, Davidsson 11/1. Frågar du en läkare som är en enkel hjärnskakning vila i en vecka, sedan "Rehab" i två, sedan good to go. Har det varit en komplex hjärnskakning, då har personen varit medvetslös i minuten - då hade ambulans varit på plats och det hade skrivits om i nyheterna.
Det har gått fem veckor sedan de spelade sist nu. Fem.
Alltså har det hänt något annat, osämja av något slag. Någon som gjort en Jämtin och pippat någons tjej i laget?
bratsson skrev:Engström gick inte ihop med Shinnimin efter tacklingen och drog.Svartvadet skrev:vlk skrev:Jag tycker det är grymt störande att det inte kommer några uppdateringar från Lakers om hur det är med Forsbacka och Davidsson. Pissdåligt rent ut sagt, svagt mot fans och sponsorer.
Det är för att det inte handlar om skador kanske? Det har ju hänt något, där de har varit involverade och blivit avstängda. JFK spelade senast 9/1, Davidsson 11/1. Frågar du en läkare som är en enkel hjärnskakning vila i en vecka, sedan "Rehab" i två, sedan good to go. Har det varit en komplex hjärnskakning, då har personen varit medvetslös i minuten - då hade ambulans varit på plats och det hade skrivits om i nyheterna.
Alltså har det hänt något annat, osämja av något slag. Någon som gjort en Jämtin och pippat någons tjej i laget?
Stockholmspöjkarna är mystiskt borta.
bratsson skrev:Engström gick inte ihop med Shinnimin efter tacklingen och drog.Svartvadet skrev:vlk skrev:Jag tycker det är grymt störande att det inte kommer några uppdateringar från Lakers om hur det är med Forsbacka och Davidsson. Pissdåligt rent ut sagt, svagt mot fans och sponsorer.
Stockholmspöjkarna är mystiskt borta.
vlk skrev:Jag tror de har uttalat något olämpligt för lagsämjan
vlk skrev:Vi har börjat den andra perioden katastrofalt . Allt är borta
Det är snart 2-2
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster