Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:För mig är detta hat mot VLH från en del med mindre hjärna i vårt distrikt en märklig företeelse och kanske en ledande orsak till varför vi har svårt med ung rekrytering från närregionen?
Anders L skrev:PutteA skrev:För mig är detta hat mot VLH från en del med mindre hjärna i vårt distrikt en märklig företeelse och kanske en ledande orsak till varför vi har svårt med ung rekrytering från närregionen?
Så är det!
vlk skrev:Anders L skrev:PutteA skrev:För mig är detta hat mot VLH från en del med mindre hjärna i vårt distrikt en märklig företeelse och kanske en ledande orsak till varför vi har svårt med ung rekrytering från närregionen?
Så är det!
Vi är för nära i tid med våra kringliggande klubbar. Det tar en generation att ändras
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Härmapan skrev:vlk skrev:Anders L skrev:[quote="PutteA"]För mig är detta hat mot VLH från en del med mindre hjärna i vårt distrikt en märklig företeelse och kanske en ledande orsak till varför vi har svårt med ung rekrytering från närregionen?
Så är det!
Vi är för nära i tid med våra kringliggande klubbar. Det tar en generation att ändras
StenhårtSlagskott skrev:Hockey är en konstig sport. Helt plötsligt leder växjö med 2-0 efter 15 min i första. Gange gör mål och gyngehatarna är tysta. Trendbrott eller tillfällighet återstå att se.
vlk skrev:StenhårtSlagskott skrev:Hockey är en konstig sport. Helt plötsligt leder växjö med 2-0 efter 15 min i första. Gange gör mål och gyngehatarna är tysta. Trendbrott eller tillfällighet återstå att se.
”Gyngehatarna” , herregud, är du 14 år är du förlåten. Då kan du bläddra vidare. Är du över 14 år är du bara sorglig. Gynge har fått och ska ha kritik för denna säsong. Det ändrar inte ett mål på. Dock är jag glad för hans skull att han fick göra ett. Sen om han har ett annat spel i sig än det han hittills visat får framtiden utvisa. Det kan knappt bli sämre för de pengarna han kostar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster