Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nobodyelse skrev:Nu har Hockeymördaren Janne Karlsson dödat två årskullar. När ska föreningen agera? Hela hockey sverige skrattar
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
PutteA skrev:Nobodyelse skrev:Nu har Hockeymördaren Janne Karlsson dödat två årskullar. När ska föreningen agera? Hela hockey sverige skrattar
Nä, du verkar enormt bitter på JK. Rent sportsligt kan vi ju inte klaga jättemycket. Sen kan man givetvis ha synpunkter på en persons ledarskap. Men att säga att han dödat två årskullar, samtidigt som man är topp 10 i Sverige kräver nog lite mer förklaringar än att bara häva ur sig en massa hat mot honom.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
vlk skrev:PutteA skrev:Nobodyelse skrev:Nu har Hockeymördaren Janne Karlsson dödat två årskullar. När ska föreningen agera? Hela hockey sverige skrattar
Nä, du verkar enormt bitter på JK. Rent sportsligt kan vi ju inte klaga jättemycket. Sen kan man givetvis ha synpunkter på en persons ledarskap. Men att säga att han dödat två årskullar, samtidigt som man är topp 10 i Sverige kräver nog lite mer förklaringar än att bara häva ur sig en massa hat mot honom.
Orkar inte ens lyssna på folk som inte har några argument utan bara en massa skit att säga.
Kritiken mot evertsson bygger ju åtminstone på en massa argument om dåliga nyförvärv, för många stolar osv. Mot JK finns ju ingen saklig kritik.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
smashinlovely skrev:Tänker också att iom att samtliga inlägg av nobodyelse handlat om hur dålig JK är, bortsett från nåt enstaka om hur dålig någon viss j20-spelare är, så kan man nog ana en viss enspårig agenda hos denna individ. Övertygad om att Janne har trampat på många tår och förmodligen även betett sig illa stundtals, men det finns ju alltid två sidor av ett mynt och även en del som har ömmare tår än andra. JK's bidrag som orsak till spelartapp från ungdomssidan tror jag är marginellt, klubbens problem är att man inte har en kontinuerlig och långsiktig metod när det kommer till att ge yngre spelare en plats i A-laget. Det är extremt få juniorer som är bättre än befintliga A-lagspelare innan de getts chansen att på riktigt spela seniorhockey.
venomizer skrev:Tror aldrig han sagt det du påstår vlk. Däremot att dom inte är tillräckligt bra. För mig är det viss skillnad. Men fler borde absolut fått chansen, det är för trist. Den enda logiska förklaringen jag hittar är likt den landslaget i skidor använder, att man vill skydda ungdomarna. Dvs i detta fall att inte stoppa in dom i ett lag som går kräftgång.
bratsson skrev:Eller så har vi inte haft tillräckligt bra juniorer hitintills?
Vi har mött Modo i final och don spelar inte ens i SHLvlk skrev:bratsson skrev:Eller så har vi inte haft tillräckligt bra juniorer hitintills?
Två finaler i J-20 och några j-20 landslagsspelare ...men visst, det kan alltid bli bättre.
bratsson skrev:Vi har mött Modo i final och don spelar inte ens i SHLvlk skrev:bratsson skrev:Eller så har vi inte haft tillräckligt bra juniorer hitintills?
Två finaler i J-20 och några j-20 landslagsspelare ...men visst, det kan alltid bli bättre.
vlk skrev:Vi har mött Modo i final och don spelar inte ens i SHLbratsson skrev:vlk skrev:[quote="bratsson"]Eller så har vi inte haft tillräckligt bra juniorer hitintills?
bratsson skrev:Vi har mött Modo i final och don spelar inte ens i SHLvlk skrev:bratsson skrev:[quote="vlk"][quote="bratsson"]Eller så har vi inte haft tillräckligt bra juniorer hitintills?
vlk skrev:Vi har mött Modo i final och don spelar inte ens i SHLbratsson skrev:vlk skrev:[quote="bratsson"][quote="vlk"][quote="bratsson"]Eller så har vi inte haft tillräckligt bra juniorer hitintills?
vlk skrev:Vi har mött Modo i final och don spelar inte ens i SHLbratsson skrev:vlk skrev:[quote="bratsson"][quote="vlk"][quote="bratsson"]Eller så har vi inte haft tillräckligt bra juniorer hitintills?
bratsson skrev:Vi har mött Modo i final och don spelar inte ens i SHLvlk skrev:bratsson skrev:[quote="vlk"][quote="bratsson"][quote="vlk"][quote="bratsson"]Eller så har vi inte haft tillräckligt bra juniorer hitintills?
PutteA skrev:Vi har mött Modo i final och don spelar inte ens i SHLbratsson skrev:vlk skrev:[quote="bratsson"][quote="vlk"][quote="bratsson"][quote="vlk"][quote="bratsson"]Eller så har vi inte haft tillräckligt bra juniorer hitintills?
vlk skrev:Jag hittar ingen uppdaterad info om J-20 träningsmatcher. Någon som vet något ?
Japp, det har spelat mot Malmö, det var den matchen jag undrade hur det gickStenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Jag hittar ingen uppdaterad info om J-20 träningsmatcher. Någon som vet något ?
Vasogod
https://www.vaxjolakers.se/artikel/1dg4 ... 18-och-j20
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 0 gäster