Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Låter inte helt orimligt den här säsongenSvartvadet skrev:Vore bra för ekonomin om Melart och Koivisto kritar på för KHL till nästa år.
Vi har slösat extremt mycket pengar i år. Dessutom betalar vi inte ett eller två, utan TRE löner till IKO (konspiratoriskt, sure, men skulle inte förvåna mig om det är 50/50 i lön iaf)
Jag tror det blir tvåsiffrigt. Andrén blir utbytt efter fyra, Fasth går av plan efter 0-9 på tavlan och det blir killen som kör ismaskinen som får bli målis i tredje (verkar vara poppis 2020)
Varanen skrev:Jag är inget fan av golf, men just nu skulle jag hellre se laget gå några hål med ett leende på läpparna, än det plågade gäng som ska försvara våra färger i hockey. Sällan sett spelare så tydligt signalera vantrivsel på en rink.
Varför inte när det kan finnas bättre spelare som får sitta på bänken istället?StenhårtSlagskott skrev:Är inget fan av petningar om det inte finns någon extraordinär anledning. Att spelare bli bättre av det tror jag inte på.
Hade hellre sett Emil på isen. (Ok, extraforward. Då kommer han spela lite PP och så)
bratsson skrev:Varför inte när det kan finnas bättre spelare som får sitta på bänken istället?StenhårtSlagskott skrev:Är inget fan av petningar om det inte finns någon extraordinär anledning. Att spelare bli bättre av det tror jag inte på.
Hade hellre sett Emil på isen. (Ok, extraforward. Då kommer han spela lite PP och så)
Flanders skrev:Baserat på senaste tre-fem matcherna har Skager tillfört mycket mer på isen än EmilP och JFK gjort.
Varanen skrev:EP har haft en alldeles för hög felprocent i allt han gör. Tycker han är sämsta anfallare just nu. Och är man inte en kraftkarl måste man agera flinkt annars är det för lätt att stoppa.
StenhårtSlagskott skrev:MicFlicker ser het ut idag iallafall. Händer saker framåt där.
PutteA skrev:StenhårtSlagskott skrev:MicFlicker ser het ut idag iallafall. Händer saker framåt där.
Jasså, hur då? Finns väl ingen som ser het ut när man förlorar en period med 0-1 och 3-11 i skott....... på hemmaplan [emoji2961]
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Anders L skrev:PutteA skrev:StenhårtSlagskott skrev:MicFlicker ser het ut idag iallafall. Händer saker framåt där.
Jasså, hur då? Finns väl ingen som ser het ut när man förlorar en period med 0-1 och 3-11 i skott....... på hemmaplan [emoji2961]
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Micflicker har haft tre chanser till skott. Men inte skjutit en enda gång! Ynkligt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster