Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
bratsson skrev:Låt mig gissa lite. Den här matchen förlorar vi stort men kommer ändå sluta före Brynäs efter alla matcher?
Ingen aning men det här laget är omöjlig att räkna på.vlk skrev:bratsson skrev:Låt mig gissa lite. Den här matchen förlorar vi stort men kommer ändå sluta före Brynäs efter alla matcher?
Jag räknar med att Brynäs slår Leksand och Oskarshamn. Vilka två matcher tror du Lakers vinner av kvarvarande ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
bratsson skrev:Ingen aning men det här laget är omöjlig att räkna på.vlk skrev:bratsson skrev:Låt mig gissa lite. Den här matchen förlorar vi stort men kommer ändå sluta före Brynäs efter alla matcher?
Jag räknar med att Brynäs slår Leksand och Oskarshamn. Vilka två matcher tror du Lakers vinner av kvarvarande ?
Kloker skrev:
Första tio blir jävligt avgörande.
Kloker skrev:Sätt ihop Forsbacka, Pettersson och Gynge så alla kan får se vad dessa tre klasspelare besitter för suveräna och dyra färdigheter. Prova. Det kan ju inte gå annat än åt helvete och bli sämre än vad det hitintills ha varit.
Första tio blir jävligt avgörande.
vlk skrev:Ingen aning men det här laget är omöjlig att räkna på.bratsson skrev:vlk skrev:[quote="bratsson"]Låt mig gissa lite. Den här matchen förlorar vi stort men kommer ändå sluta före Brynäs efter alla matcher?
vlk skrev:Emil ställer till det i egen zon hela tiden
västrastå skrev:Spelar med sjukt hög säkerhetsnivå idag
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster