Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Japp, vi får sePerson skrev:Det tror jag på när det skrivs någon annanstans än på hockeybladet. Att den sidan fortfarande existerar är märkligt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Men då kostar ju inte Davidsson något om han ändå är sjuk/borta?Person skrev:Palola hade alltid varit bra att få in, men som sagt, antagligen väldigt dyr. Det var ju extern finansiering som säkrade upp honom. Rögle som gjorde bra resultat samt blivit av med några dyra spelare hade inte kunnat lösa Palola på egen hand. Med vår trupp hade det varit än svårare för oss att göra det.
Då får vi ta lite av det egna kapitalet?Person skrev:Men om det finns hopp om att få tillbaka Davidsson ett par månader in så sitter vi ju på en lön utöver det som det budgeterats för.
Ja det har du rätt i men Palola hade suttit som ett smäck... Och Davidsson kanske börjar träna men är långt ifrån matchduglig och ännu mindre på sin topp, den här säsongen ens.Person skrev:Jag skulle påstå att det vore idiotiskt att öka spelarbudgeten denna säsong, och att dessutom göra det genom att plocka av det egna kapitalet. Hade varit direkt oansvarigt av samtliga som står bakom ett sådant beslut.
Säsongen innan han kom till oss gjorde han 5 poäng i KHL.... Sedan 48 hos oss.....Svartvadet skrev:Äsch, svider väl lite grann. Men tycker ni träffar rätt i en hel del ni skriver ovan:
Det är externa finansiärer som täcker upp, trots att de tappat Curran och Brithén. Vi pratar rejält med pröjs till Palola mao. Anmärk på att han, liksom några av våra förra året, kommer ifrån direkt dåliga säsonger. Det ska ställas om.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster