Det gjorde jag också. Och hade jag tyckt det varit för dyrt hade jag inte haft mage att gnälla efter 6 månaders hockeyabstinens.perry2 skrev:Ja
Snart dax för match.
Köpte minHockey
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det gjorde jag också. Och hade jag tyckt det varit för dyrt hade jag inte haft mage att gnälla efter 6 månaders hockeyabstinens.perry2 skrev:Ja
Snart dax för match.
Köpte minHockey
Svartvadet skrev:Lycka till perry2, inte för att ni lär behöva det.
Hahavlk skrev:Det ser ut som en förlängning av föregående säsong....
Korta anfall, inget tryck, bara dåliga utvisningar ...som sagt , är det den 12 februari.Härmapan skrev:Hahavlk skrev:Det ser ut som en förlängning av föregående säsong....
Ja, lika bra att ge upp!
Total klasskillnad , och det var inget annat att vänta.Svartvadet skrev:Källgren imponerar hittills iaf!
Fyra utvisningar redan... Jisses.
Tempot är den stora skillnaden. Ser ut som ett A-lag mot ett J-20 lag.Härmapan skrev:Tja - 4 utvisningar...
Jag har inga synpunkter på domarna för jag har inte sett någon av situationerna men det är säkert rätt...?
Men svårt att skapa nåt framåt med en man mindre...
Svartvadet skrev:Vi ska inte dra för stora växlar än.
De tränar kopiöst hårt för stunden med, något flera vittnat om. Sista 20 min har varit mördande skridskoåkning, vilket kan sätta sina spår.
perry2 skrev:Svartvadet skrev:Vi ska inte dra för stora växlar än.
De tränar kopiöst hårt för stunden med, något flera vittnat om. Sista 20 min har varit mördande skridskoåkning, vilket kan sätta sina spår.
Rögle kör stenhårt de med.....huvudTränaren Cam har testvärden liksom de bättre i laget
Denna överlägsenhet måste kännas konstigt för båda lagen. Det är ju nästan parodi. Vi har ju inget eget spel alls.Svartvadet skrev:perry2 skrev:Svartvadet skrev:Vi ska inte dra för stora växlar än.
Rögle kör stenhårt de med.....huvudTränaren Cam har testvärden liksom de bättre i laget
Fast vi ska inte slå er. Ni har alldeles för bra lag och tränare.
Syftar mer generellt
Gynge , Forsbacka och Pettersson är lika slut som toppspelare som de var förra säsongen . De kommer att att sänka oss igen.Svartvadet skrev:Nej, Stjernborg är 17 och gör det helt OK. Där får man räkna med slarv.
Drury är lite samma sak, men gör det ganska bra ändå för att vara på EU-mått rink-mässigt.
JFK, Rosén, Gynge, EP14 är helt osynliga.
Svartvadet skrev:perry2 skrev:Svartvadet skrev:Vi ska inte dra för stora växlar än.
Fast vi ska inte slå er. Ni har alldeles för bra lag och tränare.
Syftar mer generellt
Instämmer till 100 % .....PutteA skrev:Att börja prata om att vi kör jävligt hårt just nu och att det därför ser ut som det gör? De blir ju lite parodi. ALLA lagen kör hårt vid den här tiden på året. Det är inte annorlunda för nått av lagen. Man kör lika hårt, man spelar första matchen, och det är den 13 augusti för bägge lagen. Vi kan säkert lyfta en hel del innan säsongen går igång. Men lita på att RBK kan höja sig lika mycket.
Ärligt talat:
Hur var det förra säsongen/denna match?
Fantasilöst: Check/Check
Energilöst: Check/Check
Mycket utvisningar: Check/Check
Dåligt PP: Check/Check
Enormt lätt för motståndaren att komma in i zon i BP: Check/Check
Stor temposkillnad mot motståndet: Check/Check
Hur kan så mycket från en säsong följa med in i första träningsmatchen? Vi kan hela tiden försvara oss med nått. Första matchen nu. Nertränade i september. Mycket skador i oktober. Otur i november och för mycket julkänsla i december.
Oavsett vilken match i ordningen det är så kan du dra slutsatser av den. Hur kan det vara klasskillnad mellan två lag i samma serie vid ingången av matchandet? Båda lagen har samma förutsättningar. För mig är det tydligt, vi har inte ett lag som kan slåss i den övre halvan. För mig känns det redan nu ganska tydligt faktiskt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst