Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Äsch, bara tur...Person skrev:Bytte lagen tröjor? Vafan kom den här scenförändringen ifrån?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Fast Jag vet inte.... Förra säsongen snurrade vi på rätt bra ibland men gjorde inte mål.Svartvadet skrev:Sista tio i tredje (minus sista två) ger en liiiiten gnutta hopp iaf.
Det är tidigt ännu. Förglöm ej, även om bismaken från 19/20 sitter kvar som smaken av ett bananskal - bittert. Jag minns också, man man ska vara "den som är den" igen, hur ofantligt bra hockey VLH lirade de första fem matcherna i fjol men kammade hem noll. Vanligtvis, med det övertaget, ska det vara fyra vinster iaf.
Om Rögle var tufft, så blir HV än tuffare. Förväntar mig därför vinst, för så fungerar försäsonger.
Ok... Formulerar om det...StenhårtSlagskott skrev:Felkomponerat? Möjligen att spelare underpresterade mot vad vad som förväntas men felbyggt?
Året vi vann senaste guldet var det väl Calof som var naturlig målskytt men vi hade också ett gäng centrar.
Nu har vi Gynge som målskytt.
Rena centrar Rosen, JFK, Josefsson. Resten tycker jag alla kvaliteter att spela på andra platser.
Känner mer att Växjö inte har någon riktifr fysik för att trycka in puckar. När spelet inte fungerar. Spelet måste stämma för att det ska bli mål.
Lite höjning på 2-3 spelare och vi lyfter till mitten av tabellen.
bratsson skrev:Felkomponerat
Ok... Formulerar om det...
Vi har inte så många spelare som kan göra mål utan mer är duktiga på att spela runt pucken....
En sådan som Johnson framför mål hade gjort underverk.
Everberg
Holmström osv....
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
vlk skrev:Jäkla tjatande om att spelare underpresterar. Det gör man under en kortare period, inte under hela säsonger. Säg som det är att vissa inte längre är lika bra som vi trodde eller har varit.
Jag är aldrig lugn vad gäller Lakers...StenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Felkomponerat
Ok... Formulerar om det...
Vi har inte så många spelare som kan göra mål utan mer är duktiga på att spela runt pucken....
En sådan som Johnson framför mål hade gjort underverk.
Everberg
Holmström osv....
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Håller med. Laget var för dåligt förra året men svårt att sätta fingret på vad det var. Finns ju risk för att samma sak händer igen men evertsson har gjort många och bra förändringar. Först nästa åk kan forwardssidam byggas om då många kontrakt går ut.vlk skrev:Jäkla tjatande om att spelare underpresterar. Det gör man under en kortare period, inte under hela säsonger. Säg som det är att vissa inte längre är lika bra som vi trodde eller har varit.
Underpresterar mot vad vi trodde. Är samma sak då ingen spelare är bättre än vad han presterar. Du kan vara lugn vlk.
StenhårtSlagskott skrev:Där försvann ytterligare en finsk back någon månad.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 3 gäster