Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
bratsson skrev:Gu Vad jag saknas Rosén och Joel
mollers skrev:Någon som hört något om Koivisto?
bratsson skrev:Sam tror han är tillbaka om någon vecka....
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Japp, inte djupare grävt än såStenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Sam tror han är tillbaka om någon vecka....
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Bra! Utan två finska backar blir vi ordentligt tunna.
Är det de här du menar? Kânns som han skjuter från höften men vi får se.
- Han spelar inte på tisdag och kanske inte på fredag men mycket längre än så hoppas vi inte det ska vara, säger Sam Hallam.
vlk skrev:Forwardsidan är brutalt tunn för skador
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det som framförallt utmärker ett topplag är att de har en bred bra trupp.StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Forwardsidan är brutalt tunn för skador
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kan vara positivt att gruppens självertorende ökar när fler får spela.
Hoppas att vi klarar att vinna även när det är tunt på folk. Det är ett av grundfundamenten för att vara ett topplag.
Känns också mycket bättre att spela in juniorer nu i början av en säsong än att de ska komma in in mitt i en säsong som förra där det fanns stora problem med spelet.
Hallam ville tydligen spela stjernborg redan förra året men stoppades. Troligen av Evertsson/Hall. Med facit i hand känns det som ett bra beslut.
Så är det. Men räkna forwards hos oss så är det runt även med bara ett par skador.StenhårtSlagskott skrev:Fast plocka bort 8 gubbar från vilket lag som helst och det ser tunt ut.
Snart dumpas dom också.bnils skrev:Förutom Stjernborg: Den egna produkten Hampus Sjöbrink tillsammans med backkollegan David Dahlin får chansen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst