Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag har aldrig tyckt att det är ett självändamål att spela med juniorer! Alla ska förtjäna sin plats!Person skrev:Äh, vad negativa många är.
1. Det är träningsmatch
2. Det handlar om sjukdomar i laget, något som ingen kan påverka.
3. Ena sekunden gnälls det över att juniorer inte får chansen i Lakers. Sen när det blir ett läge (dessutom under en försäsong) så är det enbart negativt eftersom vi ska möta HV.
Jg tar mycket hellre sjukdomarna nu istället för om 2 veckor när serien drar igång. Och har vi två kedjor bryr jag mig ärligt talat inte så mycket om hur det går. Så länge alla som spelar matchen visar inställning och uppoffring tyder det på att det finns en annan karaktär denna säsong. Förra säsongen var det ingen som ville vinna när det tog emot.
Cederqvist körde fast. Jag kan tycka att han borde fått en större chans inledningsvis förra säsongen. När han väl fick den i ett senare skede tog han inte den.Härmapan skrev:Jag har aldrig tyckt att det är ett självändamål att spela med juniorer! Alla ska förtjäna sin plats!Person skrev:Äh, vad negativa många är.
1. Det är träningsmatch
2. Det handlar om sjukdomar i laget, något som ingen kan påverka.
3. Ena sekunden gnälls det över att juniorer inte får chansen i Lakers. Sen när det blir ett läge (dessutom under en försäsong) så är det enbart negativt eftersom vi ska möta HV.
Jg tar mycket hellre sjukdomarna nu istället för om 2 veckor när serien drar igång. Och har vi två kedjor bryr jag mig ärligt talat inte så mycket om hur det går. Så länge alla som spelar matchen visar inställning och uppoffring tyder det på att det finns en annan karaktär denna säsong. Förra säsongen var det ingen som ville vinna när det tog emot.
Men jag tycker att truppen är för tunn! Om vi räknar bort de långtidsskadade så kan vi ju i dagsläget inte ställa ett fullt lag på banan...
Till det kommer det ju alltid att saknas x antal spelare (speciellt i år när det räcker med att det killar lite i näsan för att msn ska isolera sig)
Vi kommer nog att få se massor av juniorer i år...
Sen kan jag tycka att Lakers slarvar bort och inte tar tillvara de talanger vi får fram (typ Ceder, Norbe mfl) - vilket känns tråkigt!
Varför tror du det? För att han gjorde ett mål i slottet?StenhårtSlagskott skrev:Börjar 22an varva upp?
vlk skrev:Varför tror du det? För att han gjorde ett mål i slottet?StenhårtSlagskott skrev:Börjar 22an varva upp?
Jag har under försäsongen inte sett någonting som tyder på att han växlar upp.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
”Gyngehatarna” , hur gammal är du? Detta är ingen maktkamp eller tävling där någon vinner och har rätt eller fel. Skärp till dig.StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Varför tror du det? För att han gjorde ett mål i slottet?StenhårtSlagskott skrev:Börjar 22an varva upp?
Jag har under försäsongen inte sett någonting som tyder på att han växlar upp.
Mål, styrning i ramen och lite annat måste ju börja någonstans och Gyngehatarna har ju tystnat
Varför kan jag inte få se saker som jag vill utan att bli påhoppad och förlöjligad?StenhårtSlagskott skrev:Kanske för att du ser allt svart eller vitt och inget däremellan. Gyngehatarna är ett bra epitet på missnöje som inte definieras.
Individer som inte vet bättre och inte fått lära sig hemifrån vad respekt är har förmodligen navelsträngen kvar.vlk skrev:Varför kan jag inte få se saker som jag vill utan att bli påhoppad och förlöjligad?StenhårtSlagskott skrev:Kanske för att du ser allt svart eller vitt och inget däremellan. Gyngehatarna är ett bra epitet på missnöje som inte definieras.
Lägg ner.StenhårtSlagskott skrev:Men det är ju du själv som associerar dig med Gyngehatarna. Kanske får vi se lite Gyngeälskare den här säsongen
Framförallt har en del ett oerhört behov av att växa själv genom att förlöjliga andra. Forumet blir så jäkla trist att vara i när var och en inte kan få ha sin åsikt. Det är för mig helt ok att tycka att Gynge gjorde en kanonsäsong förra säsongen och var värd varje krona. Alla kan inte se hockey som jag och tur är väl det.Lakershjärta71 skrev:Individer som inte vet bättre och inte fått lära sig hemifrån vad respekt är har förmodligen navelsträngen kvar.vlk skrev:Varför kan jag inte få se saker som jag vill utan att bli påhoppad och förlöjligad?StenhårtSlagskott skrev:Kanske för att du ser allt svart eller vitt och inget däremellan. Gyngehatarna är ett bra epitet på missnöje som inte definieras.
Det är ett högre engagemang i spelet tycker jag. En högre intensitet. Sirapen är på väg bort. Hoppas det håller i sig i serien.Varanen skrev:Håller med. Är allmänt nöjd med träningsmatcherna hittills. Jag jämför då med den katastrofala säsongsdebuten förra säsongen då vi såg ut som amatörmässiga franska pantomimclowner. Det såg ut som om spelarna aldrig hade träffat varandra tidigare, och som ett stort missförstånd inträffat.
Så ser det inte ut nu.
Bonus från gårdagen: Våra junisar försöker korrigera Lias "Brat" Anderssons attityd.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster