Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
bratsson skrev:Jag är nöjd med 1 poäng helt klart
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
vlk skrev:Vi spelar upp oss och är minst lika bra som FBK. Men, vi måste få igång andra kedjor än vår första. Dom andra kedjorna är trubbiga totalt sett och hotar alldeles för lite. Det håller inte.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Dom snurrar men har svårt att komma till lägenStenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Vi spelar upp oss och är minst lika bra som FBK. Men, vi måste få igång andra kedjor än vår första. Dom andra kedjorna är trubbiga totalt sett och hotar alldeles för lite. Det håller inte.
4:e och framförallt 3:e var ju riktigt bra. Holma/karla/sylve hade ju riktigt långa anfall där lär det komma lite mål. Andra ska kunna skapa lite mer JFK bänkad i tredje. Tror davidsson kommer in där på lördag.
vlk skrev:Dom snurrar men har svårt att komma till lägenStenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Vi spelar upp oss och är minst lika bra som FBK. Men, vi måste få igång andra kedjor än vår första. Dom andra kedjorna är trubbiga totalt sett och hotar alldeles för lite. Det håller inte.
4:e och framförallt 3:e var ju riktigt bra. Holma/karla/sylve hade ju riktigt långa anfall där lär det komma lite mål. Andra ska kunna skapa lite mer JFK bänkad i tredje. Tror davidsson kommer in där på lördag.
Kloker skrev:Varför lägger inte Rosen och Pettersson varsin straff? Skickar dåliga vibbar.
Extra roligt att han utan tvekan säger att de hördes mer än Luleås.StenhårtSlagskott skrev:Plus till de 50 gubbarna och gummorna på läktaren. Bra jobb. Även snyggt av färjestads assiterande att hylla dem.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster