Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Örebro skulle väl fira 30 år ikväll men blir nog inte mycket fest....MalZon skrev:Någon som vet orsaken till den sena pucksläppet?
bratsson skrev:Örebro skulle väl fira 30 år ikväll men blir nog inte mycket fest....MalZon skrev:Någon som vet orsaken till den sena pucksläppet?
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
vlk skrev:Vilket jäkla PP vi har nu
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Svartvadet skrev:Sylvegård borde lämna SHL och satsa på HA.
Han håller inte måttet just nu, inte självförtroendet heller. Det går inte framåt heller, likt för hans kolleger Karlström och Holmberg som är bättre än någonsin. Han behöver få vara stjärna på riktigt, innan han återvänder.
Davidsson har varit ännu sämre de chanser han fått.Svartvadet skrev:Sylvegård borde lämna SHL och satsa på HA.
Han håller inte måttet just nu, inte självförtroendet heller. Det går inte framåt heller, likt för hans kolleger Karlström och Holmberg som är bättre än någonsin. Han behöver få vara stjärna på riktigt, innan han återvänder.
Davidsson har dock inte spelat en enda match sedan januari. Det tar tyvärr tid att komma in i det, därav försäsong.vlk skrev:Davidsson har varit ännu sämre de chanser han fått.Svartvadet skrev:Sylvegård borde lämna SHL och satsa på HA.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det kunde vi inteStenhårtSlagskott skrev:Hoppas vi kan hålla 2-1 nu så örebro blir lite griniga och stressade. Spela på resultat för att få lite kontringar.
Fan vad dåligt av pettersson och backen. Helvet vad billigt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster