Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det är inte taget ur luften utan, tror det var Wikegård, som diskuterade Bokk och att inte ens Abbots fick ordning på hans attityd.Varanen skrev:Jag vet inte om någon bristande attityd. Men hur som borde nog Bokk ta en sejour i tyska ligan. Där kan han ha den offensiva roll han vill ha, eller vara den stjärna han anser sig vara om attityden spökar. Samtidigt är det inte konstigt om det tar tid innan en ung kille mognar och hittar sin roll i vilken bransch som helst.
Varanen skrev:Lundgren är stabil. En helt ok SHL-back. Var på väg mot EHT-standard, men så tog utvecklingen steg i fel riktning. Eller avstannande kanske är mer korrekt.
StenhårtSlagskott skrev:Vad tror ni om en gubbe som Murphy som ersättare till Hallam om han lämnar. Bor inte han i växjö? Eller Oskarshamns Vice Matthias Tjärnqvist bor också i staden.
Svartvadet skrev:Då har Tjärnqvist flyttat nyligen isf!
Anna bor endast i Växjö, hon har ju barn med Stéen i VLH:s organisation
Hur som hur, är han något att ha?
Oskarshamns-nytt 2020-10-07 skrev:
Annars då – hur är det att bo i Oskarshamn, tycker du?
– Jag trivs jättebra här. Man är som en kameleont – man trivs var man än är.
– Sedan bor sambon i Växjö – så jag åker dit ett par gånger i veckan.
Towen skrev:Det är visst många som har bra koll på Anna LINDBERG i den här tråden. Verkar som att ni varit där med klubban och är buksvågrar alla fyra - Putte, Svartis, STEEN och 'TJÄRNA'..
teddy skrev:Någon som vet status på Drury?
Brutna revben brukar ju ta ett tag.
StenhårtSlagskott skrev:Andren utlånad till allsvenskan.
PutteA skrev:Marcus Davidsson lämnar Västervik med omedelbar verkan. Den killen har verkligen djupdykt i sin hockeykarriär.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst