Sura-pelle skrev:Jag tror fan HV71 åker ur i år. Vad skulle kunna rädda dem?
Att de kvalar mot LHC, rikets extremaste losers.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Sura-pelle skrev:Jag tror fan HV71 åker ur i år. Vad skulle kunna rädda dem?
Varanen skrev:Så är det givetvis. Men som framgår i dokumentären från 1986, Highlander, there can be only one. Först Alvesta, Troja, Taif, Nybro, IKO och nu HV. Är man bäst i Småland är man bra. Och vi står när de andra faller.
Början på hela deras skitsäsong...bratsson skrev:HV71 startade med en förlust mot Frölunda.
Ska möta Örebro, Rögle och Luleå.
Känns lite som att Hv kan få en liknande säsong vi haft de 2 senaste
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Det är klart att det allra bästa vore om vi ryckte ifrån och vann serien.Towen skrev:Härliga resultat ikväll ja. Men varför skall 'Bandyn' få rycka? Tycker vi kan rycka stort själva. En hel del seriespel kvar - och Slapshot har ju sålt in SPEZZA som mer eller mindre klar för oss. Bara teknikaliteter kvar..
Linköping brukar väl oftast vinna mot HV71 också...Varanen skrev:Ingen sköntattbliavmednickyrahme-effekt för våra evil cousins ikväll. HV mot LHC på lördag är Battle of the Losers. Otroligt viktig match. Mer för HV eftersom LHC nyligen bevisade för sig själva att de kan vinna. Visserligen mot ett mega ultra kosmiskt nedtränat Frölunda, men ändå, Tyvärr går matchen samtidigt som vår.
Primeau skrev:Jag är ingen vän av Rögle, men idag håller jag alla tummar, tår och kniper med röven att dom räliga skåningarna ska ge Bulans lag tredje raka förlusten. Då åker finwirren fram lagom till presskonferensen!
Svartvadet skrev:Alltså, jag kan hålla med om att vara skadeglad mot HV - de och deras skitsupportrar förtjänar inget alls.
Men, samtidigt, varför vill vi ha ut HV? Det är ju det enda "derbyt" vi har? Alltid fullsatt, en snackis. Ut med IKO isf, för det är verkligen inget lag som väcker känslor det minsta. De är inte SHL-mässiga någonstans.
LHC är ju losers, men vi har också väldigt lätt för LHC.
västrastå skrev:Bulan säger återigen att de borde vunnit matchen och var det bättre laget. Vilken pajas
Varanen skrev:Ja, nyförvärv brukar prestera 2-3 bra matcher innan de anpassar sig till lunken. Men det är ändå intressant att AJ gjort mål i sina två första matcher i ett bottenlag. Dessutom sett piggast ut på isen. Inget bra betyg åt SHL.
PutteA skrev:JFK vaknade till liv idag i FBK. 1+1!!! Hans första mål sedan 2019. Släpper det nu........?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
vlk skrev:PutteA skrev:JFK vaknade till liv idag i FBK. 1+1!!! Hans första mål sedan 2019. Släpper det nu........?
Nej
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 2 gäster