Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Härmapan skrev:Rögle har väl aldrig spelat en slutspelsmatch?
Jag tror att det är extremt ovanligt att vinna sitt första slutspel... Det är ju ganska speciellt med slutspel och jag tror att det är en stor fördel att ha upplevt det!
Jag tror att de åker på däng i semi av Frölunda, Luleå, oss eller typ färjestad!
Härmapan skrev:Rögle har väl aldrig spelat en slutspelsmatch?
Jag tror att det är extremt ovanligt att vinna sitt första slutspel... Det är ju ganska speciellt med slutspel och jag tror att det är en stor fördel att ha upplevt det!
Jag tror att de åker på däng i semi av Frölunda, Luleå, oss eller typ färjestad!
Jobbig att möta, men är han bra nog för det här äventyret?StenhårtSlagskott skrev:Cederqvist till Djurgården kommande år.
västrastå skrev:Vad tror ni om chanserna att Martinsson kommer hem nu när hv åker ner?
Vill ni ha en återkomst?
Martinsson är enligt mig en av SHL:s bästa tvåvägsbackar. Jag hade definitivt velat se honom hos oss, men då ska det vara till rätt pris. Efter denna säsong som han har så kommer han kosta mer än vad man får tillbaka.DeLarge skrev:aldrig mer Martinsson i Växjö tack. han ska inte spela ner VLH också
shl mest överskattade back alla kategorier
DeLarge skrev:aldrig mer Martinsson i Växjö tack. han ska inte spela ner VLH också
shl mest överskattade back alla kategorier
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster