Primeau skrev:Jag har sett för lite av Seider i vinter för att kunna uttala mig om ifall han spelar över gränsen eller inte, men jag reagerade på en sak under matchen, det var när Wikegård plötsligt sa nåt i stil med: ”Å där sätter Seider i vanlig ordning en crosschecking i ryggen på motståndaren”. Just då tyckte jag det lät lite märkligt, Wikegård brukar ju dra till med såna där klyschor, ungefär som att han ser sånt som vi vanliga bonnläppar inte lägger märke till.... MEN, plötsligt händer det: Hallam kritiserar domarna efteråt och pekar dessutom ut en enskild spelare i motståndarlaget. Har det någonsin hänt förut??
Kanske finns det något för domarna att gå på där i kommande matcher, att både Wikegård och Hallam verbalt attackerar samma spelare samtidigt kan inte vara någon slump.
Exakt så. Jag tänkte på detta faktiskt varenda match jag såg i semin mellan RBK och Ske, hur ovårdat han spelar. Tacklar mycket med höga armar och även klubba, och sen dessa crosscheckingar hela tiden. Jag är ganska säker på att Hallam även sett detta också både tidigare och under den här matchen. Bra att han markerar tycker jag. Framför allt när vi själva får två sådana bedrövliga utvisningar som vi får idag.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro