Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Sylvepower
Stupet skrev:2 år till med Calof tyvärr
Svartvadet skrev:Jag tror Calof har fått rejäla sviter av Covid faktiskt.
Det syns så tydligt, han orkar liksom inte. Som om att han själv tycker det är "hopplöst".
Vi har ju alla sett honom när han kom tillbaka, där han var helt överlägsen. Det finns fortfarande kvar.
Jag vill inte försvara Calofs insats (för den är bedrövlig) men han tjänar cirka 50 i månaden - VÄLDIGT långt från 200 000 MER än Sylvegård!vlk skrev:Varanen skrev:Sylvepower
Sylve är allt som inte Calof är. Resolut, bestämd , tyngd och vilja.
Den största skillnaden är att Calof tjänar 200 000 mer i månaden än Sylve
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Härmapan skrev:Jag vill inte försvara Calofs insats (för den är bedrövlig) men han tjänar cirka 50 i månaden - VÄLDIGT långt från 200 000 MER än Sylvegård!vlk skrev:Varanen skrev:Sylvepower
Sylve är allt som inte Calof är. Resolut, bestämd , tyngd och vilja.
Den största skillnaden är att Calof tjänar 200 000 mer i månaden än Sylve
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Stupet skrev:Åååå vad tråkigt det är att lyssna på Cmores analys efter matchen. Även när vi vann match 1 och 2 så pratar man bara om vad Rögle måste göra bättre. Och idag så är det samma sak fast idag spelade Rögle bra.
Åryd Lakej skrev:Tror faktiskt att det blir en annan match på Lördag... vill det
2 stora fel i första sänkte matchen så utan dom vet vi ju inte hur det kunde sett ut, så nu
lär vi oss av dessa å tar nya tag.... så var lite positiva så har vi studsarna med oss nästa match...
Fan grabbar!!!! Vi leder med 2-1
Ja det var bara att promenera in framför mål igår för Rögle.Svartvadet skrev:Nej men, det finns ju två sätt att förlora på.
Jag tar en förlust mot Rögle, de är ett jävla bra lag. De spelar på gränsen, men mycket fart.
Svårt att tycka illa om och helt klart ett värdigt lag att förlora mot.
Men att spela såhär? Uppgivet, nonchalant, ingen k*k, sommarlov osv. osv.
Sånt får mig bara bli mer förbannad. Om vi faktiskt tävlar mot Rögle, möter upp deras fart med lite JÄVLAR ANAMMA och vilja - då fan i mig ska alla se!! Sam står som ett vilset jävla rådjur i båset och väntar på att bli uppäten av bröderna Abbott... Ska vi spela på detta jävla veka sättet, då kan vi ta semester redan nu. Skäms ihjäl faktiskt.
VAKNA FÖR HELVETE! Visa att ni har något mellan benen. Ta för er. Vad fan väntar ni på? Jävla fucking sopor hela högen, noll moral och vinnarinstinkt
Varanen skrev:Faktum är att vi har hemmafördel. Matchen imorgon avgör ingenting. Vinner vi i Vida är vi mästare. Men klart för moralen så måste vi stå upp bättre än i går. Det är inte bra för självförtroendet för en hockeyspelare att stå på alla fyra med hockeybyxorna neddragna och med motståndarna lustandes bakom.
Varanen skrev:Det är inte bra för självförtroendet för en hockeyspelare att stå på alla fyra med hockeybyxorna neddragna och med motståndarna lustandes bakom.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 17 gäster