Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Gärna!vlk skrev:Ska Holmberg leda oss till guld? Han är vår stora härförare , ändå spelar han knappt PP
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Härmapan skrev:Gärna!vlk skrev:Ska Holmberg leda oss till guld? Han är vår stora härförare , ändå spelar han knappt PP
För mig kvittar det om #14 gör noll mål och har -645 om vi vinner guld!!!
Helt ointressant vem som gör mål - vinner man guld så bidrar alla på något sätt
Varanen skrev:Melart hade ett snack med Seider förra matchen Hur tuff man än är så är ett allvarligt snack med Melart obehagligt. Tog upp det som en av få ljuspunkter förra matchen.
StenhårtSlagskott skrev:Folin och Gaunce har varit genomgående bäst i slutspelet. Fingerspetsgefyl! Tillsammans med holmberg och kjälle.
DeLarge skrev:enkla rögle.
stortorget på tisdag
Varanen skrev:Om vi hade flera moralsänkande ageranden senast så hade vi desto fler moralhöjande dito idag. Jag tänker fortfarande på Gaunce backchecking mot slöjdvirtuosen Everberg. Han åker ikapp och trycker bort Everberg som väger några kilon. Slöjdaren ramlar och får jätteont.
Moralhöjning. Vi vet att Everberg har skadebekymmer någonstans. Vi vet att han tyckte hockey var tokskoj förra matchen när vi var i Clown-mode. Inte så roligt idag. Det såg Gaunce till.
Varanen skrev:Bäst om klubben firar internt. Jag älskar 70-tals KungFu-filmer men inget vi behöver ha live segernatten.
Fimpen gör det. Tycker dock inte att de övriga gör det. Arlbrandt t.ex. förklarar på ett bra sätt hur mycket bra saker som Växjö gör och har gjort hela säsongen.vlk skrev:Shl-podden pratar ner final 4. Herregud säger jag. Dom sitter nästan och gråter över att gudarögle inte leder.
Person skrev:Fimpen gör det. Tycker dock inte att de övriga gör det. Arlbrandt t.ex. förklarar på ett bra sätt hur mycket bra saker som Växjö gör och har gjort hela säsongen.vlk skrev:Shl-podden pratar ner final 4. Herregud säger jag. Dom sitter nästan och gråter över att gudarögle inte leder.
Sedan kan jag hålla med Mårten och Jocke om att Rögle ser bättre ut, jag själv blev förvånad över att all statistik varit till Växjös fördel. Så det senaste avsnittet tycker jag var okej att lyssna på.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster