Varanens drömDaste skrev:Typ: Han tacklar en massa, täcker en massa skott och spelar bara i egen zon.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanens drömDaste skrev:Typ: Han tacklar en massa, täcker en massa skott och spelar bara i egen zon.
Ryckte dessutom i Folin samt hr för avsikt att uppgradera målvaktssidan. De måste ju ökat budgeten med 15 miljoner?!vlk skrev:FBK öser på , jösses .
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Varanen skrev:Didrik Strömberg lämnar HV. Hhhmm...?
Absolut inte Pondus-backen, men kanske som evildoer? Tränare brukar alltid vilja ta med sig en doldis från sin gamla klubb. Är Strömberg coach Nickys secret weapon?
För övrigt så ser Timrå riktigt stabila ut. Bra, avvägda förvärv.vlk skrev:Varanen skrev:Didrik Strömberg lämnar HV. Hhhmm...?
Absolut inte Pondus-backen, men kanske som evildoer? Tränare brukar alltid vilja ta med sig en doldis från sin gamla klubb. Är Strömberg coach Nickys secret weapon?
Gissar Timrå
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ruggigt allsvenskt lag.Svartvadet skrev:Ullström vänder hem till HV efter en stark säsong i NLA!
Bör vara totaldominant i HA
Mmmm, det känns äckligt…Svartvadet skrev:Fick upp ett randomklipp på youtube, där Omark spelar med Fröberg och Shinnimin i Luleå.
Fröberg skiter jag i, men att se Shinnimin i Luleå-outfit.
Fy fan, ville spy. Gör ont i själen. Fy fan.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster