Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
DeLarge skrev:Viktigaste att komma ihåg är att dessa matcher har absolut ingen som helst betydelse huruvida säsongen kommer att gå.
HV var överlägsa i fjolårets försäsong och vi alla vet hur det slutade.
StenhårtSlagskott skrev:DeLarge skrev:Viktigaste att komma ihåg är att dessa matcher har absolut ingen som helst betydelse huruvida säsongen kommer att gå.
HV var överlägsa i fjolårets försäsong och vi alla vet hur det slutade.
Håller inte alls med. Finns mycket som går att se och måste bli bättre under resans gång fram till seriestart. Match på mot Linköping och Frölunda handlar om att sätta startpunken och känna på grejerna. Efter det gäller det att försöka slipa på spelmoment och detaljer som ska styra spelet framöver.
Vi kommer att få kriga hårt innan jul med detta materialet. Hoppas bara inte det blir panik och stela handleder efter att vi börjat sladda i tabellen.bratsson skrev:Från träningarna så verkar dessa spela ihop:
Målvakt: Janis Kalnins (Adam Åhman).
Backpar: Joel Persson, Arvid Lundberg – Juuso Vainio, Miika Koivisto – Ludvig Claesso, Hardy Häman Aktell – Viktor Hurtig.
Anfallskedjor: Richard Gynge, Robert Rosén, Julius Nättinen – Andrew Calof, Pontus Holmberg, Olle Lycksell – Hugo Pettersson, Hugo Gustafsson, Martin Lundberg – Ludvig Nilsson, Erik Josefsson, Emil Forslund.
Men sedan när alla är tillbaka från skador, vad tror ni om detta?
Joel Persson, Arvid Lundberg
Juuso Vainio, Miika Koivisto
Peter Andersson, Hardy Häman Aktell
(Ludvig Claesson, utvecklingsbar back)
Jag skulle vilja ha in en back som kan skjuta förutom Joel.
Richard Gynge, Robert Rosén, Julius Nättinen
Andrew Calof, Pontus Holmberg, Olle Lycksell
Glenn Gustafsson, Hugo Gustafsson, Martin Lundberg
Ludvig Nilsson, Erik Josefsson, Victor Stjernborg
(Emil Forslund, Hugo Pettersson)
Hugo som 3e center känns rätt mycket chansning men lär inte göra bort sig men inget spetsigt med honom.
Nä en spetsspelare till och man kan slappna av mer, och förhoppningsvis inte komma efter redan dom 10 första omgångarna. För mycket press på dom yngre att lyckas.
Hur många år behövde Holmberg på sig att blomma ut när han kom till SHL.Towen skrev:Vad jag förstår var Hugo GUSTAFSSON hårt uppvaktad av flera SHL-klubbar. Redan ifjol. Kanske gör oss lika lyckliga som 29:an vad det lider.. Tålamod.
StenhårtSlagskott skrev:Är jag den enda som vill splitta på RR och Gynge? Gynge ner i tredje och in med Glenn hos RR.
bratsson skrev:Var det Hugo som passade fram Olle till 2-0?
Kallt
Sjuk tydligenPutteA skrev:Vad fasen är det med Calof??
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Det ska vara klasskillnad när man ser trupperna bredvid varandra.PutteA skrev:I andra perioden känns alla iskalla. Den energin man hade inledningsvis är ju helt bortblåst.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 22 gäster