Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Oduglig so farVaranen skrev:Sätt upp Nätet för sitt första skott för säsongen nu då!
vlk skrev:Oduglig so farVaranen skrev:Sätt upp Nätet för sitt första skott för säsongen nu då!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ja. Vi dömer bara på det vi ser. Det kan ändras. Men han ser riktigt loj ut.Varanen skrev:vlk skrev:Oduglig so farVaranen skrev:Sätt upp Nätet för sitt första skott för säsongen nu då!
Instämmer. Vi får hoppas han gör en Kiiskinen.
Han kommer inte att duga i SHL. Och varför skulle han göra det. Han dög ju knappt i TAIF. Vi kommer att få skaffa en ny målvakt är jag övertygad om. Han fick nog chansen idag för att revanschera sig från sist. Skrapa bort nervositet.PutteA skrev:Adam Åhman är ihålig…..
Person skrev:Holmberg skyddar pucken på samma sätt som tränarna gjorde när man skulle ta pucken av den i U10.
Varanen skrev:Vet inte om HugoG kan gå RW. Alla är inte lika bra på båda sidor. Rätt få som är det.
Att ens diskutera Hugo in som offensiv kraft på 2 kedjor i ett mästarlag säger allt. Inte ens Lycksell borde platsa där. I ett tänkt mästarlag. Inte initialt. Möjligen till våren om de får rätt utveckling.StenhårtSlagskott skrev:Varanen skrev:Vet inte om HugoG kan gå RW. Alla är inte lika bra på båda sidor. Rätt få som är det.
sant. Flytta in Hugo och upp med Stjärnan då?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster