Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Nu var det väl förvisso hans bror Joonas som gjorde målet va?
Men jag kan absolut godkänna hederskultur inom VLH. Detta är ändå Sverige 2021, ett blod för ett blod tänker jag? Ansamla klanen och storma Vida
vlk skrev:Calof utanför laget, extraforward. Om det är så att calof glänste en halv säsong och efter det inte hittat tillbaka är vi illa ute. Vi saknar redan spets…
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Vi hade ett annat lag i vårasStenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Calof utanför laget, extraforward. Om det är så att calof glänste en halv säsong och efter det inte hittat tillbaka är vi illa ute. Vi saknar redan spets…
Lite oväntat.
Men tyckte du han behövdes i slutspelet förra året där vi förutom mot Örebro var helt överlägsna resten. Tänk vilken joker det är att ha Calof som extraspelare. Är helt säker på att att han behöver jobba igång det igen. Kanske gick det för lätt för honom inledningsvis så han trodde han kunde åka på en skridsko och ändå göra poäng. Det vänder under säsongen.
Har han åkt på långtidscovid?
vlk skrev:Vi hade ett annat lag i vårasStenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Calof utanför laget, extraforward. Om det är så att calof glänste en halv säsong och efter det inte hittat tillbaka är vi illa ute. Vi saknar redan spets…
Lite oväntat.
Men tyckte du han behövdes i slutspelet förra året där vi förutom mot Örebro var helt överlägsna resten. Tänk vilken joker det är att ha Calof som extraspelare. Är helt säker på att att han behöver jobba igång det igen. Kanske gick det för lätt för honom inledningsvis så han trodde han kunde åka på en skridsko och ändå göra poäng. Det vänder under säsongen.
Har han åkt på långtidscovid?
Skitfula - ser ut som Brunsås ju…Svartvadet skrev:På tal om något helt annat: stort plus för CHL som ordnat BETYDLIGT snyggare matchställ till denna säsongen! Det var sjukt B som det var tidigare år
Svartvadet skrev:Därför det coachas på helt annat sätt i SHL, det vore för mkt att avslöja för motståndarna...
Vill även lyfta det jag nämnde om PP - ser ni skillnaden redan nu? Tycker det ser riktigt spännande ut! Rahm och Hallam där ihop, är vi inte topp-3 i PP när vi stänger säsongen är det misslyckande i princip
Tycker han ser piggare och piggare ut?PutteA skrev:Frågan är vad som spökar hos Calof. Ser väldigt trög ut.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster