Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Håller med dig. Både Calof och Nättinen spelar som att det gäller något idag.bratsson skrev:Tycker han ser piggare och piggare ut?PutteA skrev:Frågan är vad som spökar hos Calof. Ser väldigt trög ut.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
MalZon skrev:68 - 51 i skott?! Jisses...
40-28 var skotten på mål!Svartvadet skrev:MalZon skrev:68 - 51 i skott?! Jisses...
CHL räknar skott totalt, inte skott på mål
Hoppas du får rätt i det. Det känns som en nödvändighet. Ibland kan unga spelare hamna lite snett i föreningar och explodera i ny miljöPutteA skrev:40-28 var skotten på mål!Svartvadet skrev:MalZon skrev:68 - 51 i skott?! Jisses...
CHL räknar skott totalt, inte skott på mål
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Tror ärligt talat att han var halvt utcheckad. Han såg säkert att det bara var ett par sekunder kvar. Och han verkar ju skita i att ta puckar som han inte måste, tex uppvärmning och träning.StenhårtSlagskott skrev:Men vad gör Janis på målet? Är det nackdel med liten målvakt att de inte täcker så mycket slumpskott.
Slumpskott?Person skrev:Tror ärligt talat att han var halvt utcheckad. Han såg säkert att det bara var ett par sekunder kvar. Och han verkar ju skita i att ta puckar som han inte måste, tex uppvärmning och träning.StenhårtSlagskott skrev:Men vad gör Janis på målet? Är det nackdel med liten målvakt att de inte täcker så mycket slumpskott.
Jag förstår att man känner det är på chans när man är van med våra isare till skott men jag ser det som en klinisk handdragare upp i krysset.StenhårtSlagskott skrev:Han slänger ju skottet lite på chans. Borde gå att kunna täcka av och enkelt styra ut den pucken. Därav min fråga om liten målvakt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster