Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nja, jag tycker dom har blivit ganska ödmjuka sista 20 åren och det vore väl skoj för dom om deras satsning kunde leda till ett guldfirande på deras Stortorg. Extra kul också för de växjöbor som håller på Värmlands stoltheter.Härmapan skrev:Vi har ju verkligen ALLT att vinna!
Detta är väl utan konkurrens det (på pappret) bästa lag som stått på en svensk is någonsin
Det normala vore att vi får stryk av det självgoda lyxbygget med 7-8 mål - blir det mindre än så är det ren bonus!
Jag ber till alla gudar jag känner till att denna äckliga förening och deras svindyra satsning går åt helvete!
Allt mindre än 6 poäng är ett brutalt misslyckande.PutteA skrev:Mentaliteten brukar vara:
Vinner vi mot FBK så får vi stryk mot Örebro. Förlorar vi däremot mot FBK tror jag vi vinner mot Örebro. Med andra ord 3p efter 2 matcher sen får vi ta det där ifrån.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Hemma ska vi bara ta dessa. Vi har hittills varit bra hemma. 6 poäng.Svartvadet skrev:Både Maffian och Flodhästarna kommer vara utmaningar.
Kan vi ta full pott här vore det riktigt riktigt bra! Jag är klart nöjd med tre poäng, det är två utav de bästa lagen som kommer hit. Kammar vi noll är det kniven mot strupen på direkten borta mot Timrå...
Person skrev:Riktigt klantig utvisning av Rosén.
Svartvadet skrev:Luktar 2-3 när som helst! Kan vi kriga oss till en pinne iaf?
Svartvadet skrev:Luktar 2-3 när som helst! Kan vi kriga oss till en pinne iaf?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 32 gäster