Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Någon som har en stream till matchen eller vet vart det går att köpa sändningen ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Någon som har en stream till matchen eller vet vart det går att köpa sändningen ?
1. Viaplay
2. Glid ner till närmaste sportbar och köp en öl eller cola och njut av matchen.
3. Har du köpt vpn kan du använda det och befinna dig i utlandet USA eller liknande och så kan du se matchen via champoinshockeyleaguesidan: https://www.championshockeyleague.com/e ... ive-stream
4. Testa något gratisVPN. Opera-browser kanske som kommer med inbyggt VPN: tex https://www.opera.com/features/free-vpn och sedan kolla: https://www.championshockeyleague.com/e ... ive-stream.
Jag tar inget som helst ansvar om någon testar något av ovan och det strular, exploderar eller på annat sätt är allmänt dåligt för dig eller din utrustning. Visar bara något enkla steg som kan testas för att se Gynge håna de finska Gyngehatarininen.
Sedan finns det ju många andra sätta också.
Varanen skrev:Det är så j-a tråkigt med snacket om att vi ska skita i CHL varje år eftersom vi bara vill möta IKO och LHC hela tiden. Sjukt. Sanningen är nog den att vi skiter ner oss när det är internationellt motstånd på bortais. Saknar våra snuttefiltar som vi har placerat i alla SHL-arenor.
Mitt svar är att man känner att man är bättre. Den värsta känslan som kan infinna sig i detta lag. Då tror man inte att man behöver göra jobbet. Det är sen gammalt. Vi har bara släppt till 6 skott……. å 2 mål.Varanen skrev:Nätet kunde inte svara på varför VLHs spel gått i lås i pausintervjun. Hoppas lagledningen har några idéer.
Det sista målet tar en U-13 målvakt.PutteA skrev:Mitt svar är att man känner att man är bättre. Den värsta känslan som kan infinna sig i detta lag. Då tror man inte att man behöver göra jobbet. Det är sen gammalt. Vi har bara släppt till 6 skott……. å 2 mål.Varanen skrev:Nätet kunde inte svara på varför VLHs spel gått i lås i pausintervjun. Hoppas lagledningen har några idéer.
Min grabb är mv i U13, han hade alltså tatt denvlk skrev:Det sista målet tar en U-13 målvakt.PutteA skrev:Mitt svar är att man känner att man är bättre. Den värsta känslan som kan infinna sig i detta lag. Då tror man inte att man behöver göra jobbet. Det är sen gammalt. Vi har bara släppt till 6 skott……. å 2 mål.Varanen skrev:Nätet kunde inte svara på varför VLHs spel gått i lås i pausintervjun. Hoppas lagledningen har några idéer.
Min grabb är mv i U13, han hade alltså tatt denPutteA skrev:Det sista målet tar en U-13 målvakt.vlk skrev:Mitt svar är att man känner att man är bättre. Den värsta känslan som kan infinna sig i detta lag. Då tror man inte att man behöver göra jobbet. Det är sen gammalt. Vi har bara släppt till 6 skott……. å 2 mål.PutteA skrev:[quote="Varanen"]Nätet kunde inte svara på varför VLHs spel gått i lås i pausintervjun. Hoppas lagledningen har några idéer.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster