Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
bratsson skrev:Vet inte hur många felpass Joel lyckats med ikväll?
Varför postar du exakt samma inlägg som du gjorde 10 gånger förra säsongenPutteA skrev:Tror inte detta håller så länge till om vi spelar på detta sätt. Sen är det givetvis starkt att vinna ändå, men det här är definitivt inget hållbart. I den här matchen såg det mer ut som LHC var det lag som leder serien, inte vi.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
3721 personer idag, det tror jag är all time low faktiskt.Svartvadet skrev:Det är ju just detta som gör oss så jävla bra!
Jag varnade för det innan - underskattning! Vi är inte inne i en jättebra period, märks att vårt stäm inte är där helt. Förstå styrkan att vi likförbannat lyckas vinna? Varje match dessutom (bortser CHL).
Detta med en extremt smal trupp på 38 mkr är fan i mig bara att lyfta på hatten åt! Fortsätter publiken komma till matcherna har vi råd med tre riktigt finfina toppspelare till. Det vore en mardröm för alla lag.
Dags för Växjö att sänka priserna lite. Dyrt att gå på hockey tyvärr. Sen är väl vissa rädda för Corona än tyvärr.vlk skrev:3721 personer idag, det tror jag är all time low faktiskt.Svartvadet skrev:Det är ju just detta som gör oss så jävla bra!
Jag varnade för det innan - underskattning! Vi är inte inne i en jättebra period, märks att vårt stäm inte är där helt. Förstå styrkan att vi likförbannat lyckas vinna? Varje match dessutom (bortser CHL).
Detta med en extremt smal trupp på 38 mkr är fan i mig bara att lyfta på hatten åt! Fortsätter publiken komma till matcherna har vi råd med tre riktigt finfina toppspelare till. Det vore en mardröm för alla lag.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: StenhårtSlagskott och 22 gäster