Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Aldrig.Varanen skrev:De två senaste matcherna har varit dåliga rent underhållningsmässigt. Varken TPS eller LHC bjöd på något och vi har inte själva varit taggade (stryktåliga) nog att ta tag i matcherna. LHF är något helt annat. Så en underhållande match är att vänta. Och även om vi skulle vilja glida omkring i törnrosa sömn så har de spelare som väcker en. Shinnimin och Tyrväinen väcker den mjukaste och rundaste barbapappa-spelaren.
Känns jobbigare för Luleå. Bara gå och vänta. Hellre resa då än bara rulla tummarna i omklädningsrummet.alfax skrev:Först buss till Linköping och sedan flyg därifrån.Ingen bra uppladdning.
Det sa jag inte, vart fick du det ifrån? Jag sa att vi måste jobba lite hårdare, jag tycker vi har lite mer att ge än vad vi visat hittills. Då kommer utvisningar automatiskt.Varanen skrev:Vi ska inte åka runt och leta utvisningar som vissa i LHF gör. Spelet har sett helt ok ut hittills.
Stupet skrev:En chans på hundra miljoner att vi vinner idag. När inte Rosen och Gynge gör mål så har vi ingen annan som kliver fram.
Användare som besöker denna kategori: vlk och 21 gäster