Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Så är det, detta lag är inte ett lag som ska leda SHL. Vi har fått för mycket poäng sett till det spel vi presterat. Det behöver in flera pjäser för att detta ska takta i spelmässigt.Svartvadet skrev:Jag skulle ändå vilja hävda att sett till det budget-lag vi har, så är detta ganska förväntat.
Hoppas vi kan vara topp-6 till Jul, då kan vi vara lite underdogs och plocka andra raka till våren
Vi åker på puckarna nu och krigarSvartvadet skrev:Jaaaaadå!!!!!!! Jävla lag alltså, sjukt bra!!
Jag tycker 3:e var mycket bra, andra katastrof och första mest alibispel som Luleå slet ut sig från i andra perioden.Svartvadet skrev:Jag vidhåller det jag skrev innan! Fine, andra är katastrof (en slags Lakers-standard?) men sett till första och tredje så är vi klart bättre än Luleå!
Detta till trots att vi har fem backar och två junisar. Plus troligen SHL:s mest hockey/krona i Andersson, Forslund, Hugo och Claesson.
Vi har TVÅ i målramen sista fem och ändå gör Luleå mål på sitt enda anfall de har sista 10 min. Tyvärr, ingen medstuds för oss idag, men jag har ändå en bra känsla! Moralen, som sagt, den är på topp!
Inte dåligt, alibi innebär att det är utan riktigt driv och hårdhet. Ganska frejdigt och lite mjukt. Det spelet brukar gynna oss om vi får in motståndarna i det. Sådana matcher förlorar vi sällan.Svartvadet skrev:Jo fast alibi-spelet blir ju ett faktum av Hardys 5:a. Innan dess har vi typ 9-3 i skott på mål. Slutar ju 10-9 i skott och då har Luleå sju min i PP! Du är overkligt pessimistisk om du kallar det dåligt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster