Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Primeau skrev:Jag skiter i Frölunda.vlk skrev:Primeau skrev:[quote="vlk"]Utvisningar har vi inte råd att ta några alls
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Inte Frölunda heller.
Inte ens uppspelen sitter från Joel längreStupet skrev:Fan vad man saknar en back i detta laget som kan leverera framåt. Joel gjorde detta förr men är nu iskall på det. Och hade varit så skönt med en general i laget.
100 % medhållVaranen skrev:Lycksell är en riktigt bra forecheckare. Älskar när man faktiskt försöker ta pucken och inte bara alibi-skuggar.
Nä, han snittar bara 1,3 poäng per match…vlk skrev:Tyvärr tror jag inte Nättinen lyfter
Vi får se vad han snittar utan Rosén och gyngeHärmapan skrev:Nä, han snittar bara 1,3 poäng per match…vlk skrev:Tyvärr tror jag inte Nättinen lyfter
Det är alldeles för dåligt!
Rosen och Gynge…?vlk skrev:Vi får se vad han snittar utan Rosén och gyngeHärmapan skrev:Nä, han snittar bara 1,3 poäng per match…vlk skrev:Tyvärr tror jag inte Nättinen lyfter
Rosen och Gynge…?Härmapan skrev:Vi får se vad han snittar utan Rosén och gyngevlk skrev:Nä, han snittar bara 1,3 poäng per match…Härmapan skrev:[quote="vlk"]Tyvärr tror jag inte Nättinen lyfter
Inte i en sudden mot en toppkonkurrent. Då får man inte slarva bort segern på det sättet. Måste alltid väga risk mot belöning och här var risken större än vad belöningen blivit. För att få det friläget måste man mer eller mindre tjuva och då får man hoppas domaren missar det.StenhårtSlagskott skrev:Andra och tredje perioden bra. Lite slarvigt av Gynge men att ta en rövare är ändå rätt ibland.
Rosen och Gynge…?vlk skrev:Vi får se vad han snittar utan Rosén och gyngeHärmapan skrev:Nä, han snittar bara 1,3 poäng per match…vlk skrev:[quote="Härmapan"][quote="vlk"]Tyvärr tror jag inte Nättinen lyfter
Rosen och Gynge…?Härmapan skrev:Vi får se vad han snittar utan Rosén och gyngevlk skrev:Nä, han snittar bara 1,3 poäng per match…Härmapan skrev:[quote="vlk"][quote="Härmapan"][quote="vlk"]Tyvärr tror jag inte Nättinen lyfter
Som läget är nu har vi bara en extra forward i truppen. Det är för lite. Så ytterligare någon forward borde komma in.StenhårtSlagskott skrev:En back till kommer in men det gör det ju i Frölunda också? Norlinder eller annan. Tror du hockeyboss Evertsson tar in ytterligare forwards om det inte blir skador?
1,4 nu - vi väntar alla på lyftetHärmapan skrev:Nä, han snittar bara 1,3 poäng per match…vlk skrev:Tyvärr tror jag inte Nättinen lyfter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster