Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ja, om inte regeln om att störa målvakten i målgården har tagits bort så är det ju omöjligt att döma mål där!Daste skrev:Bara jag som tycker det ska vara mål?
Härmapan skrev:Ja, om inte regeln om att störa målvakten i målgården har tagits bort så är det ju omöjligt att döma mål där!Daste skrev:Bara jag som tycker det ska vara mål?
Stelopererade handlederSvartvadet skrev:Tydligt av Sam att han inte ser 3-2 i PP:t, därav han körde vanlig femma sista 30 sekunderna. Större risk med mål bakåt mao.
Hardy kan verkligen inte göra mål? Han måste haft 5-6 riktigt feta målchanser senaste matcherna...
För att ligga på psyket i Finland så gör han det helt okSvartvadet skrev:NÄTTINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Härmapan skrev:För att ligga på psyket i Finland så gör han det helt okSvartvadet skrev:NÄTTINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fast tittar man nog på reprisen, vilket jag tror domarna gjorde, så faller han ju för att han faktiskt tappar skäret med sin främre skridsko. Klubban som kommer från Claesson träffar ju aldrig honom. Så jag tycker nog att det beslutet är rätt.Daste skrev:Härmapan skrev:Ja, om inte regeln om att störa målvakten i målgården har tagits bort så är det ju omöjligt att döma mål där!Daste skrev:Bara jag som tycker det ska vara mål?
Man ska också ta hänsyn till hur en spelare hamnar i målgården. Dvs, du ska inte som back kunna välta in spelare i egen målvakt och vinna på det. =)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster