Larry Pilut stannar i Monacos Trav och rinkbandyförening ytterligare 2 år.
Lite roligt faktiskt, för då har vi ju nån att skrika nidvisor till OM de nu mot förmodan skulle snubbla upp till SHA.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Ja, inte illa, 36 år och skriver två år till. Han har självförtroende, inte lätt att få tillbaka allsvenskt tempo i kroppen i den åldern, för han om någon borde veta att det skiljer oerhört i tempo mellan ettan och allsvenskan. Fast vad dum jag är, först måste de ta sig till allsvenskan.
klart det skall vara tre kronobergslag i allsvenskan!
i annat fall bara för att visa pasi julmustonen att han hade fel då han sa att det bara fanns plats för två lag däruppe...
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Tror nog att han klarar av det allsvenska tempot, och fast han spelar i fel lag så tycker jag att det är en underbar spelare att se i aktion. Oavsett om det är en lirare i ett motståndarlag eller en som spelar i Lakers så njuter jag av att se just dessa lirare som kan bjuda på det där lilla extra på isen.
Jag vet inte vad jag ska säga, jag tycker att han har i stort sett allt bakom sig, numera övar han mycket på den "fallande svanen" och den stilen gillar jag inte så mycket. Ta, det lite som skämt också, kan finnas någon som kanske tar illa upp när man skojar om den..................