Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Precis som i tisdags , ingen skillnad. Vi är inte mycket bättre just nu tyvärr.StenhårtSlagskott skrev:Snevallat!! Alla bara gilder helt utan fart.
Ett resultat av att vi inte har ett så skickligt lag länge ??PutteA skrev:Jag undrar fortfarande varför vi blivit sååååå svaga med puck. Det är vår puckhantering som ger motståndaren momentum.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Vi ligger trots allt topp 6 i tabellen, men det är kanske bara tur så långt??vlk skrev:Ett resultat av att vi inte har ett så skickligt lag länge ??PutteA skrev:Jag undrar fortfarande varför vi blivit sååååå svaga med puck. Det är vår puckhantering som ger motståndaren momentum.
Du frågade varför vi inte hade samma skicklighet med pucken. Vad motsäger att vi har ett lag idag som är lite sämre än förra säsongen. Jag säger att det beror på det. Dock har vi varit tillräckligt bra för att ligga topp 6. Jag tippar att vi kommer att dala en bit under november december om inte något drastiskt händer med truppen.PutteA skrev:Vi ligger trots allt topp 6 i tabellen, men det är kanske bara tur så långt??vlk skrev:Ett resultat av att vi inte har ett så skickligt lag länge ??PutteA skrev:Jag undrar fortfarande varför vi blivit sååååå svaga med puck. Det är vår puckhantering som ger motståndaren momentum.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster