Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Om det blir en liknande kollaps skrev jag. Att vi tappar typ 2-0 till 2-3 i sista.StenhårtSlagskott skrev:Ser inte det som en minikris. Än. Att försvarsspelet inte fungerar några matcher är väl ingen minikris.
För att jag ska anse det vara kris ska det finnas riska att klubben kan hamna på nerflyttninngsplats eller att det är stökigt i klubben. Sedan anser jag att laget har överpresterat första 16 omgångarna och gjort ganska bra perioder men förlorat ändå.
Tycker det verkar vara ett ganska stabilt läge även efter ett par förluster. Laget är för ojämnt och illustreras tydligt i Brynäs och frölundamatcherna där laget inte klarar att hålla ihop spelet när det ringer bakåt.
Kan det här laget kriga sig till en fjärdeplats eller bättre har det gjort det bättre än väntat.
vlk skrev:Om det blir en liknande kollaps skrev jag. Att vi tappar typ 2-0 till 2-3 i sista.StenhårtSlagskott skrev:Ser inte det som en minikris. Än. Att försvarsspelet inte fungerar några matcher är väl ingen minikris.
För att jag ska anse det vara kris ska det finnas riska att klubben kan hamna på nerflyttninngsplats eller att det är stökigt i klubben. Sedan anser jag att laget har överpresterat första 16 omgångarna och gjort ganska bra perioder men förlorat ändå.
Tycker det verkar vara ett ganska stabilt läge även efter ett par förluster. Laget är för ojämnt och illustreras tydligt i Brynäs och frölundamatcherna där laget inte klarar att hålla ihop spelet när det ringer bakåt.
Kan det här laget kriga sig till en fjärdeplats eller bättre har det gjort det bättre än väntat.
Och du ändrade från minikris till kris.
Bara så vi pratar om samma saker.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Primeau skrev:Kommer det 4000 ikväll?
NejPrimeau skrev:Kommer det 4000 ikväll?
Jag personligen är nöjd med topp 8-10 med detta laget. Det jag inte förstår är alla uttalanden av Lakers inför säsongen. Men, en del saker får man väl aldrig svaret på förmodar jag.bratsson skrev:Som sagt, vad kan man förvänta sig med skador vi har och den budget laget är satt på.
Klarar vi topp 10 så är jag nöjd efter förutsättningarna.
Oskarshamn lär ha samma/större budget som oss så inget konstigt om dom vinner.
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Vi vinner idag!Kloker skrev:Lämnar Vi aftonens match med svansen mellan bena då är det…inte bra. Håller tummarna för ett positivt utslag!
Det är inte pinsamt lite folk idag. Är du i hallen ?Svartvadet skrev:Pinsamt lite folk... Vad fan sysslar alla med, horribelt ta mig fan. Pinsamma supportrar.
Du kan inte begära mer med ett budgetlagVaranen skrev:Jag får nervsammanbrott.
Kan vara slutet detta.Varanen skrev:Om Josefsson inte längre är bra defensivt måste vi fundera på om det är dags att tacka honom för hans FANTASTISKA karriär i VLH. En levande legend, men allt har sin tid.
Användare som besöker denna kategori: kungberg, Svartvadet och 35 gäster