Bagdad BobStenhårtSlagskott skrev:Calof vänder matchen snart. Ser pigg ut.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Bagdad BobStenhårtSlagskott skrev:Calof vänder matchen snart. Ser pigg ut.
Ja, det får vi ju verkligen hoppas han vill. Tyvärr räcker inte en frejdig calof. Vi har inte en lag som räcker riktigt. Men, vi har ju sparat pengar så alla bör ju vara nöjda.StenhårtSlagskott skrev:Calof har ju skjutit minst tio av tjugo skott idag. Han vill göra mål.
11:a kommer vi att ligga vid jul. Med rejäl bottenkänning. Malmö och FBK kommer garanterat att vara förbi oss om några omgångar.Svartvadet skrev:Vi är för blöta, det är bara så pass enkelt.
Det märks så tydligt att edgen inte finns där. Calof, Rieder och Gynge bara skriker efter en kreativ center. Istället har vi Holmberg, Gustafsson (kan på sikt bli), Lundberg och Josefsson.
Alla vars styrkor ligger i att vara defensiv eller "tvåvägs".
Åhman är något passiv vid 0-2 i sin "scouting" med huvudet, annars är han matchens lirare hittills. Utan tvekan.
Frågan är ju nu, som jag skrivit 100 gånger - kommer man agera redan nu eller vänta tills rean i Januari kommer? Kan bli fritt fall, som PutteA skrivit, fram tills dess.
Du är för optimistisk , du ser väl hur det ser ut på isen och hur laget ser ut på pappret. Gör oss inte bättre än vi är. Det är livsfarligt. Vi ligger 8:a nu. Jag lovar att minst 2 lag till är före oss om några omgångar. Vi får se.Varanen skrev:Jag uppskattar att vi visar lite desperation. Ger inte mycket för om man enbart kör sista 5. Självklart blottar vi oss för kontringar då, men vi måste framåt.
Det här laget ska inte falla fritt. Finns ingen anledning än i de egna huvudena i så fall.
Rock on!
StenhårtSlagskott skrev:I flera matcher har vi tappat 2-0. Har vi vänt någon nolltvåa?
Då är vi ju överens , vi ska få in några pusselbitar. För att vi inte räcker till eller fattas ingredienser.Varanen skrev:I h-e heller att det här laget ska ligga på plats 10+. Men jag håller med om att det ser ut som om den kuranta truppen ser ut att avvakta att något ska hända värvningsmässigt. Hatar när lag (och det sker enbart i Sverige) blir tomma i blicken och tycker synd om sig själva.
Självklart behöver vi få in några pusselbitar, men de som är på isen ska inte fundera på det. De ska helst inte tänka alls faktiskt.
Han är inte bra i någon riktning just nuStenhårtSlagskott skrev:Koivisto är helt ofarlig i offensiv zon. Han skjuter ju aldrig!!
Svartvadet skrev:För blöta, igen... FAN KÖR FRAMÅT NU
Vem stödjer inte? Har inte missat en enda lakersmatch på 13 år. Du måste skilja på stöd och att fritt diskutera laget. Ingen tjänar på att blunda för verkligheten, mer än möjligen motståndaren.StenhårtSlagskott skrev:Vi är forfarande med i en jämn serie. Två-tre vinster och laget kan klättra snabbt.
Laget behöver stöd. Bokade resa till karlstad för en chans att slå real färjestad.
Användare som besöker denna kategori: Svartvadet och 5 gäster