Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Den jinxenvlk skrev:Spår att FBK leder med 2-1 inom 5 min
Efter det har vi 3 skott på mål
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Mmm, lugn , vi finner sättbratsson skrev:Den jinxenvlk skrev:Spår att FBK leder med 2-1 inom 5 min
Efter det har vi 3 skott på mål
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Definitivt , faktiskt häpnadsväckande hur Evert kunnat värva så dåligt.Primeau skrev:Växjö har ligans sämsta målvaktspar.
Ja, solklar offside!västrastå skrev:Offside på målet?
Jag tycker dom kör på Åhman just innan ett av målenHärmapan skrev:Ja, solklar offside!västrastå skrev:Offside på målet?
Luleå nästa gång. MmStenhårtSlagskott skrev:Bra bortamatch. Segern närmar sig. Släpper ett mål förmycket idag.
Shinnimin kommer vara avstängd för slewfoot mot oss.StenhårtSlagskott skrev:Chicken Shinnimin
Skulle vilja ha en back som kunde kliva upp och mosa . Cleasson hade et par chanser att proppa Rydahl men fegade ur.
Vore en dröm om de klarar det. Jag tror tyvärr några har gått om oss till dessDansun skrev:Ett formsvagt och skadeskjutet lakers åker upp till Karlstad och dansar jämnt med topptippade Färjestad. Ett fall framåt jämfört med senaste matcherna!
Kommande matcher finns alla möjligheter att kliva in på och stanna på vinnarspåret. Luleå hemma och därefter LHC, Timrå och DIF x 2. Jag hoppas laget tar chansen och går in i uppehållet som ett topp 6-lag, kanske till och med hopp 4.
Användare som besöker denna kategori: vlk och 39 gäster