Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det var väntat , skulle vi vinna idag är det nyttja PP och ha tur. Och en målvakt som står på huvudet.PutteA skrev:8-18 i skott efter 32 minuter hockey. Energilöst.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Instämmer, godkänt med detta laget.Härmapan skrev:Ja, med tanke på att vi ställer ett lag på isen som kostar typ hälften av Luleås så tycker jag att det är klart godkänt!
Vi har 4 ledande spelare borta och jag tycker ersättarna gör det bra!
Innan matchen hade jag tagit 1 poäng alla dar i veckan. Nu tycker jag faktiskt att vi var värda fler!
Både Glenn och Olle är mycket bra utfyllnadsspelare. Men dom behöver ha spets runt omkring sig för att kunna bidra. Just nu har vi ett fåtal spelare med målkompetens, men ingen som kan ge dom målchanserna, tex Gynge. Vi har några grovjobbare, men ingen spets dom kan jobba åt. Dom jobbar för sig själva just nu. Vi har EN riktigt vass spets, och han levererar. Toby Rieder, 1+1 idag.vlk skrev:Lycksell och Glenn Gustavsson tar för lite ansvar i det läge vi är. Vill de leka bland de stora är det dags att kliva fram nu.
Tror både vill ta klivet från utfyllnadsspelare till mer etablerade stöttespelare. De har sin chans nu att visa att de är mogna en större roll.PutteA skrev:Både Glenn och Olle är mycket bra utfyllnadsspelare. Men dom behöver ha spets runt omkring sig för att kunna bidra. Just nu har vi ett fåtal spelare med målkompetens, men ingen som kan ge dom målchanserna, tex Gynge. Vi har några grovjobbare, men ingen spets dom kan jobba åt. Dom jobbar för sig själva just nu. Vi har EN riktigt vass spets, och han levererar. Toby Rieder, 1+1 idag.vlk skrev:Lycksell och Glenn Gustavsson tar för lite ansvar i det läge vi är. Vill de leka bland de stora är det dags att kliva fram nu.
PutteA skrev:Tittade många gånger på HE idag uppe på mediahyllan. Han såg ganska obrydd ut.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster